تاکید استاندار اصفهان:

فعال شدن کمیته های برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان حسینی

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۷:۳۳:۲۸
کد خبر: ۵۶۹۹۷۲
فعال شدن کمیته های برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان حسینی
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: در حال حاضر کمیته های برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان مشخص شده اند و بایستی باقوت وظایف تعیین شده را به پیش ببرند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در چهارمین جلسه ی هماهنگی اجلاس پیرغلامان که با حضور مسئولین کشوری این اجلاس برگزار گردید، با اشاره به حادثه ی تروریستی تهران، اظهار داشت: اینگونه حرکات کور و بذبوحانه نمی تواتند خدشه ای به امنیت و آرامش کشور وارد نماید و حرکت اصلی کشور ایران را تحت تأثیر خود قرار دهد.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در اصفهان، اظهارداشت: کمیته های برگزاری پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیر غلامان مشخص شده اند و بایستی باقوت وظایف تعیین شده را به پیش ببرند.

رسول زرگرپور افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود که فعالیت ها به بهترین شکل انجام شود و باید در این خصوص تسریع در انجام فعالیت ها صورت گیرد.

استاندار اصفهان ضمن اهدای احکام روسای کمیته ها، گفت: باید مسئولین کمیته های استانی با مسئولین کمیته ها متناظرکشوری جلساتی داشته باشند و ویژگی های خاص این اجلاس مد نظر قرار گیرد.

وی بر مردمی برگزار شدن برنامه ها تاکید کرد و گفت: باید مکان افتتاحیه مشخص گردد و برگزاری اینگونه مراسم های مردمی در فضای معنوی صورت گیرد.

زرگرپور خواستار برگزاری مستمر جلسات برای هماهنگی هرچه بهتر کمیته ها شد.

نایب رئیس اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی نیز در این جلسه گفت: با توجه به زمان محدود تا برگزاری اجلاس، فعالیت کمیته ها گسترده تر خواهد شد .

نظام الاسلامی با بیان اینکه فراخوان حضور در این اجلاس ارسال شده است، گفت: در طول برگزاری اجلاس برنامه های جانبی نیز به اجرا در خواهد آمد و میزبان میهمانان خارجی نیز خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز