فرصتی دوباره به نویسندگان و ناشران جهان اسلام

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری تمدید شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۵:۳۹
کد خبر: ۵۷۰۲۲۰
مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری تمدید شد
دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 31خردادماه سال جاری اعلام کرد.

دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: با عنایت به درخواست بسیاری از نویسندگان و ناشران، و با توجه به اطلاع رسانی بین المللی از طریق رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و صدا و سیما، ارسال فراخوان به موسسات، نهادها، مراکز فرهنگی، آموزشی و پژوهشی خارج از کشور و اطلاع رسانی فراخوان از طریق رایزن های فرهنگی، سفارت خانه ها و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان پیش بینی می شود که آثاری به زبان های مختلف به جشنواره برسد که برهمین اساس مهلت ارسال آثار به جشنواره تا31 خرداد ماه تمدید گردید. مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: تاکنون آثار فراوانی به دبیرخانه جشنواره رسیده است که با توجه به تمدید 15 روزه، پس از پایان مهلت ارسال آثار، منابع در اختیارگروه های داوری قرار می گیرد. وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گستردة آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد و اظهار داشت: دهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود. وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران می توانند تا 31 خردادماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بین المللی کتاب سال رضوی ارسال نمایند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ها، موزه‏ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.

   گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالین در حوزه رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز