معاون عملیات آتش‌ نشانی قزوین خبر داد؛

مهار شعله های آتش در فروشگاه مبلمان قزوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۸:۵۴
کد خبر: ۵۷۲۶۳۷
مهار شعله های آتش در فروشگاه مبلمان قزوین
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اطفای حریق نمایشگاه مبلمان در خیابان مجاهد قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، غدیرموسی خانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: با تلاش ماموران آتش نشانی یک مورد آتش سوزی در نمایشگاه مبلمان واقع در خیابان مجاهد قزوین مهار و از سرایت آتش به محیط اطراف جلوگیری شد.

موسی خانی در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در تماس شهروندان با سامانه 125آتش نشانی قزوین از آتش سوزی یک باب فروشگاه مبلمان در خیابان آبشار قزوین، چهار راه مجاهد خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های شماره2و6و7 را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3دقیقه در محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد این فروشگاه به دلایل نامشخصی طعمه حریق شده و شعله های آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف می باشد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: آتش نشانان بی درنگ با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات اطفایی از 2سمت به محل حریق نزدیک شده و پس از باز کردن کرکره ورودی و محاصره کامل منطقه آتش سوزی، با رعایت کامل نکات ایمنی خود را به کانون حریق رساندند و با تلاش همه جانبه شعله های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ ها و مغازه های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

موسی خانی یادآور شد: آتش نشانان به منظور جلوگیری از شعله وری مجدد نسبت به جداسازی و سرد کردن کامل وسایل موجود اقدام کرده و پس از تخلیه دود و ایمن سازی کامل محل، نسبت به تحویل کارگاه به مالک اقدام و به ماموریت خود پایان دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان واحد علت یابی این سازمان در دست بررسی است.

آتش نشانی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز