فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۲۵فقره سرقت در قزوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۷۴۶
دستگیری سارق قطعات خودرو با ۲۵فقره سرقت در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو و کشف 25فقره سرقت در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی سارق قطعات و محتویات خودرو با 25فقره سرقت در قزوین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان قزوین با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس شهرستان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در حین سرقت دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و پلیسی به 25فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه پس از اعتراف متهم مبنی بر فروش اموال مسروقه به مالخران دستگیری دو مالخر نیز در دستورکار قرار گرفت گفت: در بازرسی از منزل متهمان، اقلام مسروقه زیادی از انواع محتویات و قطعات داخل خودرو کشف شد.

سردار محمودی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز