مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

۲۶واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید بازگشتند

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۳۹:۲۰
کد خبر: ۵۷۴۶۵۶
۲۶واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید بازگشتند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 26واحد تولیدی غیرفعال در شهرک های صنعتی استان قزوین مجددا احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به راه اندازی مجدد واحد های بهره بردار راکد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 26واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شده اند که بیشترین میزان این واحدها در شهرک صنعتی لیا شهرستان قزوین مستقر می باشند.

خانپور اذعان کرد: در حال حاضر بالغ از 200واحد تولیدی که مستعد راه اندازی مجدد می باشند، شناسایی شده که با همکاری  و حمایت استاندار، شبکه بانک ‌های عامل و دستگاه‌ های خدمات رسان در سال جاری به چرخه تولید و فعالیت اقتصاد  باز می‌ گردند.

وی افزود: در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که تاکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی قرار دارد.

این مقام مسوول اظهار کرد: رونق تولید و افزایش صادرات از اولویت ‌های جدی دولت  در استان قزوین بوده که در راستای تحقق این مهم باید اقدامات لازم انجام و دستگاه ‌های اجرایی مربوطه همکاری و حمایت لازم را با مجموعه صنعتی استان در راستای رونق تولید و تسهیل در صادرات داشته باشند.

در حال حاضر یک هزار و 269قرار داد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 833واحد تولیدی با اشتغال 23هزار 533نفر و سرمایه گذاری بیش از 20هزار میلیارد ریال پروانه بهره برداری اخذ کردند.

شهرک های صنعتی1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز