مشاور رسانه ای استاندار کرمان :

استاندار کرمان خواستار پاسخ به برخی شبهات در خصوص خانه شهر شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۵۷۴۷۸۸
استاندار کرمان خواستار پاسخ به برخی شبهات در خصوص خانه شهر شد
مشاور رسانه ای استاندار کرمان گفت :به دنبال طرح برخی شبهات پیرامون جمع آوری سوله خانه شهر در افکار عمومی ، استاندار کرمان از معاون عمرانی استانداری ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و شهردار کرمان خواست طی نشستی با حضور نمایندگان رسانه ها در این خصوص به شبهات و دل مشغولی های مردم پاسخ داده شود. استاندار کرمان خواستار پاسخ به برخی شبهات در خصوص خانه شهر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نقی عظیمی زاده با اعلام این خبر افزود: برهمین اساس و با تاکید مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار، بمنظور تنویر افکار عمومی فردا (دوشنبه ) راس ساعت 8:30صبح در محل دفتر معاون عمرانی استانداری کرمان با حضور مدیران یاد شده نشست مطبوعاتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استاندار کرمان همچنین اظهار داشت : با برگزاری این نشست مطبوعاتی آخرین وضعیت در خصوص سوله شهر کرمان نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

خانه شهر کرمان که طی سالهای گذشته و با مصوبه شورای سابق شهر کرمان ساخته شده انتشار خبر جمع آوری بخشی از سوله این خانه در فضای مجازی شبهاتی را بین مردم ایجاد کرده است که دستور استاندار کرمان نیز هم برای پاسخ به این شبهات صادر گردیده است .

همچنین در فضای مجازی هم آمده است که بخشی از سوله این خانه که فاقد استحکام و ارزش معماری لازم است نیز جمع آوری شود و بخش دیگر این خانه که ارزش معماری دارد نیز حفظ خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز