رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

ثبت نام از متقاضیان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب آغاز شد

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۳:۲۴
کد خبر: ۵۷۵۵۶۸
ثبت نام از متقاضیان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب آغاز شد
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین ازآغاز ثبت نام از متقاضیان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین  که به  ریاست استاندار و با حضور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، معاون اعتباری بانک مرکزی سینا  و مدیران عامل بانک های استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد  اعلام کرد: متقاضیان تسهیلات رونق تولید  می توانند با مراجعه به بخش تامین مالی واحد های سامانه بهین یاب  و تکمیل مراحل ثبت نام  نسبت به تامین  سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مورد نیاز واحد  خود اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: این تسهیلات به منظور استفاده بهینه از منابع موجود در راستای تامین نقدینگی مورد نیاز بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط که از بازار محصول مناسبی برخوردار بوده اما به دلیل تنگناهای مالی و نداشتن سرمایه در گردش، تولید آنها متوقف شده و یا با ظرفیت پایین فعالیت می کنند و همچنین برخورداری طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد از پشتیبانی مالی بیشتری ارایه می شود.

پرزحمت گفت: ثبت ‌نام دوباره تولیدکنندگان و کارآفرینان در سامانه بهین ‌یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سال جاری از آغاز شده است و تولید کنندگان می توانند با ثبت نام و  تکمیل مدارک نسبت به اخذ تسهیلات  رونق تولید اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین تصریح کرد: عزم جدی دولت حمایت از تولید کننده، صادرکننده و سرمایه گذارانی است که اندوخته خود را وارد کار تولید کرده اند و به جای واسطه گری در عرصه تولید و اشتغالزایی مشارکت می کنند.

پرزحمت یادآور شد: با توجه به اهمیت ظرفیت سازی و استفاده از همه بخش ها برای فعال سازی عرصه تولید و نیز تاکید وزارتخانه امسال مقرر شده علاوه بر واحدهای صنعتی، فعالان بخش معدن هم بتوانند برای تامین سرمایه در گردش و نقدینگی خود در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌نام و از این تسهیلات استفاده کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید می توانند برای ثبت ‌نام به آدرس اینترنتی«behinyab.ir»  و یا به سایت اطلاع رسانی سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین مراجعه کنند.

وی بیان کرد: ثبت ‌نام متقاضیان تسهیلات بر اساس آیین ‌نامه ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز