اجرای طرح گردشگری سالم با محوریت پیشگیری از ایدز

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۳:۰۶:۰۴
کد خبر: ۵۷۵۷۵۳
اجرای طرح گردشگری سالم با محوریت پیشگیری از ایدز
کارشناس مسئول پیشگیری از بیماری ایدز دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای طرح گردشگری سالم با محور پیشگیری از انتقال ویروس اچ.آی.وی عامل بیماری ایدز در مراکز اقامتی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به نقل از دکتر علی حسین پور گزارش داد: این طرح با توجه به حجم بالای مسافران و زائرانی که به مشهد سفر می کنند در مناطق زیر پوشش مرکز بهداشت ثامن مشهد پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) اجرا شده است

وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح تمامی کارکنان هتلها و هتل آپارتمان ها در مشهد با شرکت در کارگاههای آموزشی مطالب ارائه شده شامل آشنایی با ویروس اچ.آی.وی و راههای انتقال و روشهای پیشگیری از این بیماری را فرا می گیرند.

او ادامه داد: تاکنون حدود 40 نفر از کارکنان شاغل در10 هتل مشهد آموزشهای لازم را با شرکت در دو کارگاه آموزشی توسط مربیان فراگرفته اند.

سالانه سه میلیون گردشگر خارجی و 25 میلیون گردشگر داخلی به مشهد سفر می کنند. گنجایش اسمی پذیرش هتلهای مشهد 50 هزار نفر است که در اوج فصل سفرها به 75 هزار نفر نیز می رسد. 214 هتل در مشهد فعالیت دارند. خراسان رضوی با 52 درصد واحدهای اقامتی دائم کشور شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در مجموع هزار واحد از این مراکز اقامتی را در خود جای داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز