مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۷:۵۷
کد خبر: ۵۷۵۸۴۹
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این شرکت و دانشگاه جامع علمی و کاربردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضاخانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در راستای همکاری های مشترک علمی، آموزشی و تحقیقاتی جهت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی استان قزوین تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قزوین منعقد شد.

خانپور درخصوص اهداف این تفاهم نامه توضیح داد: تشکیل شورا و کمیته علمی، پژوهشی و مطالعاتی در زمینه انتخاب موضوعات پایان نامه های حوزه صنعت، در اختیار قرار دادن آزمایشگاهها برای محققین، تور بازدید برای دانشجویان جهت کاربینی، کارورزی و کار آموزی، شرکت در نمایشگاه های تخصصی دانشگاه و برگزاری دوره های آموزشی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است. 

 وی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت ها، پتانسیل های علمی موجود در دانشگاه جامع علمی کاربردی، خدمات دهی به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و تربیت تکنسین ماهر و متخصص مورد نیاز صنایع کوچک استان قزوین که نقش بسزایی در رونق تولید وایجاد اشتغال پایدار در کشور دارند و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه از دیگر اهداف این تفاهم نامه محسوب می شود.

 این تفاهم نامه با حضور دکتر امید رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور به امضا حمید رضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و پیمان دانشکار آراسته رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین رسید و برای اجرا ابلاغ گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز