استاندارمرکزی:

دستگاه قضا مظهر عدالت، ثبات و امنیت است

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۷:۳۷
کد خبر: ۵۷۹۱۰۳
دستگاه قضا مظهر عدالت، ثبات و امنیت است
زمانی قمی استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه ، گفت:دستگاه قضا مظهر عدالت، ثبات و امنیت است .

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ زمانی قمی استاندار مرکزی در این پیام آورده است: هفته اول تیرماه؛ یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت مظلومانه حضرت  آیت الله دکتر بهشتی(ره) و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که در راستای تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور،هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

وی بیان کرده است: شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی (ره) ، یکی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه و  صاحب اندیشه و تفکر در حوزه اخلاق  و فقه بود که در  عرصه مبارک اقتدار و عزت این ملت غیور، نقشی بی بدیل  داشت و حضور او در صحنه های مختلف این انقلاب سترگ، پر رنگ و برجسته بود. به همین مناسبت هفتم تیرماه بعنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده که فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

زمانی قمی تصریح کرده است:قطعاً بخشی از امنیت پایدار و همه جانبه استان مرهون تلاشهای مستمر مسئولان محترم قضایی است که در تعامل و همکاری منطقی با بخشهای مختلف استان می توانند نقش مهمی در تحقق حقوق شهروندی،کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی ایفا نمایند.   

استاندار مرکزی در پایان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن  از یاران امام (ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران ومسئولین قضائی،قضات ، دادیاران ،دادرسان و کارکنان این قوه در استان تبریک عرض نموده و از تعامل ،همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری در سطح استان قدردانی  کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز