"بازوند" تاکید کرد:

همایش با شکوه اربعین یک حرکت مردمی و خودجوش است/تمرکز ستاد اربعین در مهران وکربلا

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۷:۱۲
کد خبر: ۵۸۰۰۹۲
همایش با شکوه اربعین یک حرکت مردمی و خودجوش است/تمرکز ستاد اربعین در مهران وکربلا
استاندارلرستان گفت:فعالیت های ما در ستاد اربعین متمرکز در مهران و کربلا است

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ هوشنگ بازوند صبح امروز درنشست ستاد برگزاری آیین معنوی اربعین حسینی با بیان اینکه درسهای کربلا و اربعین لازم است در تمام روزها نصب العمل ما قرار گیردافزود:از جمله ی این درسها ؛ وحدت و انسجام در مسیر تحقق ارزشهای دینی و مکتبی است.

بازوند با تاکید براینکه همین وحدت و شکوه اربعین هاست که دشمنان دین از جمله داعش را نابود می کند خاطر نشان کرد: از تلاش تمام دست اندر کارانی که در سال گذشته برای برگزاری همایش بزرگ اربعین با مسئولیت استان فعالیت منسجمی داشته اند کمال تقدیر را داریم.

وی تصریح کرد:  به اذعان تمام مسئولان و دست اندرکاران ستاد اربعین کشور ؛ استان لرستان ؛ در دوسال گذشته از موفق ترین استانها در ارایه خدمات به زائران اربعین بوده و به بیش از سی هزار زائر فقط در کشور عراق خدمات ارایه شد.

بازوند با بیان اینکه  برای امسال نیز تمرکز خدمات خود را در مرز مهران و در کربلا  به زائران عزیز ارایه خواهیم کرد یادآورشد:

وی افزود:  اینکه گفته می شود تعداد زیادی از زائرین با بیماری از سفر برمی گردند؛ پشتوانه ی دقیق آماری ندارد. جالب توجه آنکه در سال گذشته ستاد اربعین استان خدمات بهداشتی و درمانی را به بهترین شکل هم به زائرین و  حتی به برخی مردم عراق نیز ارایه کرد.  

بازوند اظهارکرد: فعالیت های ما در ستاد اربعین متمرکز در مهران و کربلا است لذا باید به نحوی اقدام شود که پرواز روزانه نجف در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روزانه ۵ هزار غذا توسط ستادهای لرستان در کربلا توزیع خواهد شد عنوان کرد: برای جذب کمک ها ؛ شماره حسابی با رعایت ملاحظات قانونی به مردم معرفی خواهد شد.

مقام عالی دولت در لرستان بیان داشت:  همایش با شکوه اربعین یک حرکت مردمی و خودجوش است که عمده ی امور آن هم توسط مردم انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز