مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی قزوین:

۶۵۰مدد کار ترویجی و تسهیلگر در استان قزوین سازماندهی شدند

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۸۰۲۷۲
۶۵۰مدد کار ترویجی و تسهیلگر در استان قزوین سازماندهی شدند
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از سازماندهی650مدد کار ترویجی و تسهیلگر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فاطمه خمسه مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت :در راستای رونق کشاورزی  بیش از 650مددکار ترویجی مرد و تسهیلگر زن روستایی استان انتخاب، آموزش و سازماندهی شدند.

خمسه هدف از اجرای این طرح را تسهیل در امر اطلاع رسانی و انتقال یافته های جدید به بهره برداران، بکارگیری توان و جایگاه رهبران محلی درسطح روستاها و ایجاد ارتباط دوسویه بین کارگزاران دولتی و بهره برداران روستایی برشمرد .

وی اظهار کرد: این تعداد مددکار ترویجی مرد و تسهیلکر زن روستایی در قالب مددکاران مرد و تسهیلگران زن  در بیش از 400روستای استان هستند که پس از آموزش های لازم فنی( عمومی – تخصصی )به عنوان نیروهای مردمی در سطح روستا جهت ارتقا کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی سازماندهی می شوند.

خمسه خاطر نشان کرد: این مدیریت بر اساس موافقت دفتر مرکزی وزارت متبوع درخصوص ساماندهی مددکاران و تسهیلگران، برای 500نفر از مددکاران ترویجی و تسهیلگران زن کارت شناسایی صادر کرده است .

این مقام مسوول یاد آور شد: مددکاران ترویجی مرد و تسهیلگران زن روستایی به عنوان پیشگامان اجرای الگوهای ترویجی ضمن همکاری در انجام فعالیت های آموزشی– ترویجی، تعامل و ارتباط با سایر عوامل شبکه ترویج کشاورزی در روستا و ارتباط آنها با بهره برداران را نیز تسهیل  می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز