استاندار سیستان و بلوچستان:

مسؤولان باید بر محور آرمان‌ها و ارکان انقلاب کار کنند

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۸۰۹۰۷
مسؤولان باید بر محور آرمان‌ها و ارکان انقلاب کار کنند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ملت پایدار و مسئولان رفتنی هستند بنابراین باید بر محور آرمان‌ها و ارکان انقلاب کار کرد زیرا قدرت عاریه از ملت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی صبح  امروز در جمع شماری از اساتید دانشگاه های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر حکومتی که به سمت ملت سازی حرکت کرد یعنی به همان میزان از قدرت خویش فاصله گرفته زیرا رای ملت ضامن ماندن بر قدرت است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری هیچ قشری برتر از قشر دیگر در انتخابات نبود و امروز همه به حق خویش واقف و توزیع قدرت را ضامن و مانع تمرکز است.

این مسؤول گفت: ملت پایدار و مسئولان رفتنی هستند بنابراین باید بر محور آرمانها و ارکان انقلاب کار کرد زیرا قدرت عاریه از ملت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید معرفت مردم داری در ما حاصل شود که می‌شود ثروت، افزود: انتخابات نمایش نگرش مردم بر حق خویش بود و بار بر ما سنگین است، باید با هم افزایی و پرهیز از صف کشی‌های هدر دهنده و افزایش دامنه تحمل، حق مردم را ادا کرده و با دادن ایده کشور را به سمت توسعه حرکت داد.

وی گفت: مطالبه مردم را باید جدی گرفت و وقف ملت شد زیرا حضور مردم در انتخابات ارزشمند است و باید جبران کنیم و وقت بگذاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز