نایب‌رییس اتاق ایران خبر داد:

لرستان، میزبان سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۷:۲۹
کد خبر: ۵۸۱۴۶۱
لرستان، میزبان سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشور
حسین سلاح ورزی ازمیزبانی لرستان در برگزاری سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی کشوردر 14 تیرماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛نایب‌رییس اتاق ایران گفت: سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی از 14 تیرماه به مدت سه روز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌گردد.

حسین سلاح‌ورزی افزود:: همایش مذکور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل و معاونین اشتغال ادارات این سازمان، و همچنین رؤسا و دبیران کانون‌های کارآفرینی کشور برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به تدارک پنل‌های تخصصی در این همایش گفت : پنل صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از جمله‌ی این پنل‌هاست که با حضور مجید ایزدی نماینده سازمان فرابورس و همچنین سرکار خانم دکتر ریاحی مدیرکل توسعه کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: در پنل گردشگری هم علاوه بر نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروفسور یوسف ثبوتی، اصغر نبیل و ظهیر امامی حضور خواهند داشت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان تصریح کرد: "اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک کارآفرین"، "برنامه ملی شتاب‌دهنده" و "پنل جامع کار آفرینی کشور" از دیگر پنل‌های تدارک دیده شده‌ی این همایش هستند که با حضور مسئولان و مدیران کشوری و متخصصان این حوزه‌ها برگزار می‌شوند.

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به برگزاری نشست زنان کارآفرین در این همایش خاطرنشان ساخت: خانم‌ها جلودارزاده، سیده فاطمه مقیمی و فرناز محجوب در این نشست به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز