معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

عذر مدیرانی که پایبند به حقوق شهروندی نیستند خواسته می شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۶:۲۴
کد خبر: ۵۸۲۰۰۳
عذر مدیرانی که پایبند به حقوق شهروندی نیستند خواسته می شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: از همکاری با آن دسته از مدیرانی که به حقوق شهروندی پایبند نیستند معذور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در کارگروه مشترک ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در سالن باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی شاخص ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی است ودر همکاری با آن دسته از مدیرانی که به حقوق شهروندی پایبند نیستند تجدید نظر خواهیم کرد.

شاهرخی افزود: مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی هستند که در سالهای متوالی در شکل گیری انقلاب و عبور از بحرانها نقش تاثیرگزار خود را نشان داده اند.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم به رسالت خود عمل کرده اند اینک مسوولان و مدیران باید جواب این مشارکت را در خدمت صادقانه و بی منت به مردم نشان دهند و فرصتها را از دست ندهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: در محدوده حقوق شهروندی با رونمایی از «منشور حقوق شهروندی» روند فعالیت به صورت کارشناسی درحال تدوین است و همه کسانی که دل در گرو خدمت به مردم دارند باید این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی گفت: یکی از پایه های حقوق شهروندی اطلاع رسانی در این عرصه است و امیدواریم با کمک رسانه ها و تریبون ها بتوانیم جسارت لازم را در مردم برای گرفتن حقشان ایجاد کنیم.

شاهرخی در خصوص موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی در این زمینه اهمیت فراوانی دارد و به عنوان حقوق شهروندی لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تدوین منشور عفاف و حجاب باید بر اساس شریعت اسلام و قوانین جمهوری اسلامی انجام شود و حالت اقناعی هم داشته باشد تا نتیجه دهد.

شاهرخی اظهار کرد: هر کس که قلم، تریبون و مسوولیتی دارد باید برای آموزش و اقناع شهروندان در موضوع حقوق شهروندی و عفاف و حجاب وارد کار شود و برای ترویج آن اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اذعان کرد: از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار داریم کسانی که در عرصه عفاف و حجاب پیشگام و فعال هستند را مورد تشویق قرار دهند تا فرهنگ آن نهادینه شود.

وی گفت: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی توجه به حقوق شهروندی است و مدیرانی که به این موضوع باور نداشته باشند در خصوص ادامه همکاری آنها تجدید نظر کرده و این دسته از مدیران نمی توانند ادامه همکاری دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز