دیدار اختصاصی استاندار اصفهان با معاون اول رئیس جمهور

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۱:۲۸
کد خبر: ۵۸۲۱۳۶
دیدار اختصاصی استاندار اصفهان با معاون اول رئیس جمهور
دکتر رسول زرگرپور به منظور تشریح مسائل و مشکلات کلان استان به دیدار دکتر جهانگیری ، معاون اول رئیس جمهور رفت.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار با معاون اول رئیس جمهور، گزارشی از وضعیت اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی، پیشرفت طرح های عمرانی و برگزاری شکوهمند و سالم انتخابات استان را به ایشان ارائه نمود.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به مسائل مهم استان از جمله لزوم احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، قطار سریع السیر اصفهان تهران، مسائل زیست محیطی استان همچون پدیده ی گرد وغبار ، خواستار مساعدت معاون اول رئیس جمهور در حل این مشکلات شد.

استاندار اصفهان مهمترین درخواست مسئولان و مردم استان را پیگیری مصوبات اقتصاد مقاومتی یعنی احیای حوضه ی آبریز زاینده رود، تسریع در احداث قطار سریع السیر اصفهان – تهران و توسعه ی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی و ‌مقابله با پدیده ی گرد و غبار در استان برشمرد و خواستار همکاری و مساعدت بیشتر معاون اول رئیس جمهور در خصوص پروژه های کلان بویژه احیای حوضه ی آبریز زاینده رود گردید.

دکتر جهانگیری نیز در این دیدار با بیان اینکه از نزدیک با مسائل استان اصفهان آشنا می باشد از اهتمام جدی استاندار اصفهان نسبت به مسائل کلان استان و برگزاری با شکوه و موفق و در خور شأن انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان اصفهان تشکر نمود و نسبت به رفع و کمک به حل مشکلات کلان استان قول مساعد داد و طرح احیای حوضه ی آبریز زاینده رود را بعنوان یکی از اولویت های اصلی دولت برشمرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه برای حل مساله آب استان اصفهان دستورات لازم به وزرای کشور و نیرو داده شده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع، شخصاً مقوله ی احیای حوضه ی آبریز زاینده رود را پیگیری می کنم و باید طرح ۹ ماده ی همچنان پیگیری و به طور کامل اجرایی گردد.

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز