پیام تبریک على اصغر یوسف نژاد به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیارى

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۸۲۳۲۸
پیام تبریک على اصغر یوسف نژاد به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیارى
علی اصغر یوسف نژاد، ناینده مردم ساری و میاندورود پیامی به مناسبت 14 تیرماه روز دهیاری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بی شک یکی از آرمان های بلند نظام مقدس اسلامی، استقرار عدالت در ابعاد مختلف آن در سراسر ایران بوده است. در این راستا توزیع عادلانه منابع و سرمایه ها و نیز توجه به توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته در سرلوحه برنامه های نظام، مجلس و دولتمردان قرار داشته است. امروز مدیریت روستایی نقش اساسی در پایداری و توسعه یافتگی زندگی در روستاها ایفا نموده و قدر مسلم تاثیرگذاری مثبت آن مسلتزم فراهم نمودن شرایطی است که مهم ترین آن داشتن مسئولیت، اختیار، توانایی تامین منابع مالی پایدار و مشارکت عمومی است؛ چنانچه روستاهای آینده نه فقط از نظر وسعت و جمعیت بلکه از لحاظ حجم و تنوع فعالیت ها، ارزش های فرهنگی و اجتماعی، قوانین و مقررات ، ساختارهای جمعیتی و همچنین انجام امورات حرفه ای، با روستاهایی که تا به حال شناخته و در در آنها بسر برده ایم تفاوت های شگرفی خواهد داشت.

حفظ اصالت روستانشینی با تکیه بر فرهنگ ایرانی و اسلامی و گسترش امکانات و خدمات در برنامه های چهارم، پنجم توسعه همواره مورد تاکید بوده و امیدواریم تا با ریل گذاری درست مسیر در راستای مهاجرت معکوس به روستاها و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدهای حاصله از تولید واقعی در روستا، گام مثبتی برداریم.

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز دهیاری اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیت های خالصانه خادمین بخش مدیریت روستایی به عنوان یکی از ارکان برنامه ریزی و پیگیری مطالبات عمومی به شمار می رود. اینجانب روز دهیاری را به کلیه دهیاران دلسوز و توانمند و زحمت کشان عرصه تلاش و سازندگی  بعنوان مدیران اجرایی روستاها تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز