با حضور متولیان امر؛

دوره بررسی حقوقی ناشی از کار در قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۲۷۵۶
دوره بررسی حقوقی ناشی از کار در قزوین برگزار شد
دوره یک روزه بررسی حقوقی حوادث ناشی از کار با حضور مسئولان مربوطه در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دوره یک روزه بررسی حقوقی حوادث ناشی از کار با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین و دست اندرکاران این حوزه در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی قزوین برگزار گردید.

بابایی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ضمن خیر مقدم به حضار به تبیین و جایگاه قانونی بازرسان و حدود و وظایف و اختیارات ضابطان و کارشناسان بازرسی کار اشاره کرد و افزود: تعامل بیشتر بازرسان کار با مراجع قضایی می تواند اثرات مثبتی در جلوگیری از کاهش حوادث ناشی از کار و تسهیل در امور رسیدگی به این حوادث داشته باشد.

در ادامه عبداله آقاعلیخانی معاون رئیس کل دادگستری استان قزوین در خصوص شناسایی عوامل حادثه و شناسایی فرضی حادثه، عوامل دخیل در بروز حوادث و تساوی سبب و مباشر و فرق بین اشتراک و اجتماع توضیحاتی ارائه کرد.

وی میزان تاثیر عوامل در حادثه و شناسایی میزان آنها با توجه به قانون جزایی و نحوه گزارش بازرسان کار و آثار حقوق مرتبط با آن به استناد ماده 101 قانون کار در بررسی پرونده حوادث در محاکم قضایی را دارای تاثیر زیادی دانست.

مهندس طباطبایی مدرس اداره کل بازرسی کارهم  در خصوص تنظیم توافق نامه فی ما بین ادارات کار استان ها با دادگستری ها و نظام بررسی حوادث ناشی از کار از منظر قوانین موضوع شناسایی نظام حقوق حادثه مطالبی را بیان کرد.

در پایان پرسش و پاسخ مرتبط با موضوعات بازرسان کار مطرح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز