فرمانده نیروی دریایی سپاه در مشهد :

ملت ایران نگذاشت جنگ در خانه زیاد طول بکشد

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۸:۰۲
کد خبر: ۵۸۲۸۶۳
ملت ایران نگذاشت جنگ در خانه زیاد طول بکشد
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران شهدا و رزمندگان ما نگذاشتند جنگ در خانه زیاد طول بکشد، این ملت با ایثار و فداکاری علاوه بر اینکه نگذاشتند دفاع در خانه خود موجب ذلت شود، آن را مورد افتخار کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی فدوی در نخستین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اظهار داشت: از همان روزهای نخست انقلاب بچه‌های اطلاعات عملیات وضعیت خاصی پیدا کردند، جمع‌های کوچکی بود، در شرایط سخت، این جمع‌ها  همیشه همراه هم بودند و در طول این مدت تعداد زیادی از آنها به شهادت رسیدند. خاطره این شهیدان در ذهن‌ها وجود داشت و همین مسئله سبب می‌شد، شرایط خاصی در جمع حاکم باشد.

وی با  بیان اینکه  امروز در اوج انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، افزود: سه مرحله را پشت سر گذاشتیم تا  به این مرحله رسیدیم، مرحله اول این بود که ما در خانه خود با دشمن می‌جنگیدیم، موضع دفاعی ما در آن زمان صد‌درصد بود.

فدوی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی آغاز شد که تهاجم همه جانبه‌ای به کشور ما صورت گرفت. در حالی که نوک فلش بعثی‌ها قرار داشتند، پشت فلش، همه دنیایی بود که می‌توانستند علیه ما باشند،  و آمریکا هدایت کامل آنها را بر عهده داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز