در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

کشف ۳۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق فاقد مدارک و مجوز گمرکی در بندرعباس

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۱:۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۸۳۶۱۰
کشف ۳۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق فاقد  مدارک و مجوز گمرکی در بندرعباس
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف 630 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 330 میلیون ریال در حوزه ساحلی "حسنلنگی" خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،سرهنگ "محمد اسماعیل مشایخ" در تشریح این خبر  گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از بارگیری کالای قاچاق توسط تعدادی خودرو در حوزه ساحلی "حسنلنگی" مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس به محل اعزام و قاچاقچیان به محض اطلاع ازحضور ماموران به سمت جاده اصلی میناب – بندرعباس متواری شدند که در یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو قاچاقجیان در روستای "پاقلاتان" متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، 610 هزار نخ سیگار قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز گمرکی کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: همچنین در عملیات دیگری، ماموران حین گشت زنی در محوطه ترمینال به یک اتوبوس مشکوک و در بازرسی از آن، 20 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه ارزش سیگارهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 330 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر به عنوان یکی از ماموریت های اصلی نیروی انتظامی خواهد بود و با جدیت و قاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز