رئیس کمیته امداد در مشهد خبر داد

اختصاص ۲۱۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۴:۴۷
کد خبر: ۵۸۳۸۲۶
اختصاص ۲۱۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: امسال ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ویژه مددجویان تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدپرویز فتاح در مراسم اختتامیه گردهمایی آموزشی مددکاران 11 استان کشور که در سالن اجتماعات هتل گلستان مشهد برگزار شد، اظهار داشت:  عزت و شرافت ما در کمیته امداد امام خمینی(ره) مددکاری بوده و داشتن اخلاق و منش خوب، بالاترین چیزی است که مددکار نیاز دارد و معتقدیم که برای مددجو باید گره‌گشایی و نسخه قطعی و نهایی ارائه کنیم تا مشکلاتش برطرف شود.

فتاح با بیان اینکه مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایشی سه برابری داشته، تصریح کرد: از ابتدای سال 96 افزایش مستمری مددجویان این نهاد اعمال شده و تاکنون این امر از سوی دولت انجام شده و از ماه آینده نیز این اقدام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به بحث اشتغال و افزایش تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان، تاکید کرد: هزار میلیارد تومان اعتبارات اشتغال‌ در سال گذشته در دولت تعیین شده بود که 110 درصد آن با هزار و 100 میلیارد تومان افزایش جذب شده، در حالی که این رقم برای امسال به میزان 2 هزار و 100 میلیارد تومان تصویب شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از حل مشکلات پشت نوبتی جهیزیه، وام قرض‌الحسنه، مسکن وغیره در این نهاد خبر داد و گفت: ظرف چند سال آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت تامین اعتبارات، مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع می‌کنیم.

فتاح اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت: اعتماد مردم راه‌گشا است و همه از رفتارهای منطقی کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکر می‌کنند و خوشبختانه در ماه مبارک رمضان اعلام حضور و آمادگی نیکوکاران برای پذیرفتن تعهد و سرپرستی نیازمندان بسیار مناسب بود، به‌طوریکه فقط در مدت 2 ساعت 75 هزار نفر متقاضی مشارکت در طرح اکرام محسنین شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز