به منظور ارزیابی فعالیت های عمرانی رخ داد ؛

بازدید سرزده ی استاندار اصفهان از شهرک منظریه

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۰:۱۳
کد خبر: ۵۸۵۱۵۸
بازدید سرزده ی استاندار اصفهان از شهرک منظریه
دکتر رسول زرگرپور با حضور سرزده در شهرک منظریه واقع در شهرستان خمینی شهر ، از فعالیت های صورت گرفته در ۳ ماه اخیر پس از تاکید بر حل مشکلات این منطقه و درایت ایشان در حل اختلافات ۲۵ ساله دستگاههای اجرایی بازدید نمود.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در بازدید از شهرک منظریه خمینی شهر، اظهارداشت: با توجه به معضل و اختلاف نظر ۲۵ ساله که بین شهرداری منظریه و اداره کل مسکن و شهرسازی وجود داشت، حدود سه ماه پیش با حضور در این شهرک این مشکل حل شد و کلنگ فعالیت های جدول کشی، زیر ساخت، خدمات شهری و... به زمین زده شد و اعلام گردید که این فعالیت ها نظارت و کنترل خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بازدید امروز بصورت سرزده و برای ارزیابی فعالیت ها صورت گرفت، تصریح کرد: خوشبختانه ظرف این سه ماه فعالیت ها به خوبی پیش رفته و براساس گزارش ها ۱۳ هزار متر جدول کشی صورت گرفته و ۲۰ هزار مترمربع از راه ها نیز آماده ی آسفالت می باشد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه فضای سبز و پارک این شهرک نیز آماده شده است، تصریح کرد: کارها رو روی ریل تکمیل قرار گرفته و قولی که در راستای فراهم شدن هرچه سریعتر شرایطی در شأن این مردم داده شده بود در حال انجام است.

زرگرپور ضمن تشکر از شهردار و فرماندار این شهرستان گفت: فعالیت هایی که پیش بینی شده بود به خوبی در حال اجرا است و پیشرفت خوبی در این مدت صورت گرفته است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد این باشیم که مشکلات این شهرک که بیش از ۲۵ سال بر زمین مانده بود برطرف شده است.

شایان ذکر است در اثنای بازدید سرزده استاندار از این منطقه مردم ساکن در شهرک مذکور با تجمع در حضور استاندار از ایشان به دلیل درایتی که منجر به حل اختلافات و شروع فعالیتهای عمرانی در این منطقه شد تشکر و قدردانی نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز