سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان:

سالن کشتی دلفان مناسب کشتی گیران این شهرستان نیست/پیشرفت فیزیکی سکوی تماشاگران ورزشگاه کمتراز ۵۰ درصد است

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۴:۱۴
کد خبر: ۵۸۵۳۵۱
مسلم یوسفی برلزوم وجود سالن مسابقات و قبول میزبانی های بزرگ و برگزاری مسابقات کشوری و مهم در شهرستان دلفان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به  پیگیری ها ومصمم بودن برای ساخت سالن مسابقات شهرستان دلفان گفت: این اداره درصدد است در منطقه مسکن مهر شهرستان با هماهنگی های انجام شده و حمایت خوب دولت سالن مسابقات را احداث کند.

وی افزود: امسال تلاش داریم با اعتبار بالغ بر 449 میلیون تومان که در نظر گرفته شده بتوانیم در صورت تخصیص آن شروع خوبی برای ورزش جوانان دلفان داشته باشیم .
یوسفی در خصوص سالن کشتی اظهارداشت: سالن کشتی دلفان در حال حاضر در محوطه پارک شهرداری واقع هست ولی  در خور و مناسب ورزشکاران کشتی گیر نیست و امیدواریم با قول مساعدی که مدیر کل داده اند بتوانیم امسال یکی از سالن های شهرستان را که ما سالن تختی را با رایزنی اداره کل پیشنهاد داده ایم ، بعنوان سالن کشتی در نظز بگیریم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان همچنین در خصوص پیشرفت فیزیکی سکوی تماشاگران ورزشگاه دلفان یادآورشد : متأسفانه این پروژه به دست فراموشی سپرده شده بود که در چند سال اخیر توجه نسبتآ خوبی شده است و هم اکنون پیشرفت فیزیکی آن کمتر از 50 درصد می باشد که مبلغ یک میلیارد تومان امسال برای آن در نظر گرفته شده است که 100 میلیون استانی و 900 میلیون توازن ردیف می باشد .
یوسفی اضافه کرد:امیدواریم با تخصیص این اعتبار بتوانیم پیشرفت قابل توجهی را داشته باشیم و جوانان و ورزشکاران شهرستان را به آرزوی چندین ساله ی استفاده مناسب از این ورزشگاه با کمک مسئولین برسانیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز