با صدور پیامی؛

استاندار قزوین درگذشت حجت الاسلام موسوی شالی را تسلیت گفت

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۸۶۶۲۵
استاندار قزوین درگذشت حجت الاسلام موسوی شالی را تسلیت گفت
استاندار قزوین در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد موسوی شالی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد موسوی شالی فرزند ارشد آیت الله موسوی شالی فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی این ضایعه بزرگ را به محضر خاندان آن مرحوم و مردم استان قزوین تسلیت و تعزیت گفت.

متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحانی وارسته و عالم خدوم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی شالی فرزند مرحوم آیت الله سید حسن موسوی شالی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان موجب تأثر و تألم گردید.

آن عالم فقید و ابوشهید علاوه بر اینکه با فعالیت های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، عمر شریف و با برکت خویش را، وقف تبلیغ احکام دین و ارشاد و خدمت رسانی صادقانه به مردم کرده بود، توانست با تربیت و اهدای فرزند خود در راه پاسداری و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اسوه صبر، پایمردی و ایثار در جامعه ما تبدیل شود.

اینجانب درگذشت آن روحانی متقی و عالم خدمت گذار را به محضر روحانیت معظم و معزز، علمای استان و به ویژه بیت مکرم آیت الله موسوی شالی، فرزندان و اخوان ایشان، امام جمعه محترم شهر شال و مردم غیور، شهیدپرور و انقلابی آن منطقه تسلیت عرض نموده و ازخداوند قادر متعال علو درجات و غفران الهی برای آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای خاندان و بازماندگان مکرم آن مرحوم مسئلت دارم.

فریدون همتی

استاندار قزوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز