استاندار مازندران در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

کاهش آسیب های اجتماعی محور اصلی برنامه های فرهنگی در استان است

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۸:۳۴
کد خبر: ۵۸۷۱۳۵
کاهش آسیب های اجتماعی محور اصلی برنامه های فرهنگی در استان است
استاندار مازندران کاهش آسیب های اجتماعی را مهمترین برنامه فراروی در استان برشمرد و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی محور اصلی برنامه های فرهنگی در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بابلسر؛ ربیع فلاح جلودار در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  در بابلسر با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی ، اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعالیت ها قرار گرفته است گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع نیز همزمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مازندران استانی است که همواره تحت تاثیر میلیون ها مسافر قرار دارد و در سال ۹۵ حدود ۴۲ میلیون نفر شب در استان اقامت کردند.

وی با اظهار اینکه میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ۹۱ درصد بوده افزود: این درحالی است که ۴۵ درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند و میزان مشارکت روستاییان ۹۸/۵ درصد بوده است.

فلاح جلودار با بیان اینکه مازندران در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگ همواره حضور جدی داشته است به طرح دریا اشاره و اضافه کرد: میزان غریق در دریای استان از سال ۹۲ تاکنون ۷۰ درصد کاهش یافته است.

استاندار مازندران شناسایی مناطق آلوده را از اقدامات مهم در استان برشمرد و گفت: همه مناطق آلوده شناسایی و ساماندهی شده اند.

مقام عالی دولت در استان فرهنگ را زیربنا و اصل دانست و گفت: توجه به فرهنگ زمینه ساز و عامل تحرک و توسعه بخش های دیگر است و باید بخش های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

وی در پایان خواستار حضور جدی تر اعضای شورای فرهنگی و ائمه محترم جمعه و جماعات در حوزه فرهنگ و ترویج معارف و ارزشهای الهی در جامعه شد و از سازمان تبلیغات اسلامی خواست تا در عرصه مسائل فرهنگی استان حضوری موثرتر داشته باشد.

در پایان گزارش یونسی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و ربیع فلاح، استاندار مازندران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از اقدامات بسیار خوب فرهنگی و اجتماعی استان بویژه ساماندهی محلات آلوده تقدیر و تشکر کرد و گفت: من خدا را شکر می کنم و از اقدامات خوب و مثبت دولتمردان در مازندران تقدیر و تشکر می کنم.

139604242048

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز