دکتر جادری در دیدار با کارکنان و مدیران اداره کل اوقاف و امورخیریه استان:

استمرار وحدت و همدلی و یکرنگی میان مجموعه اوقاف سبب ترویج سنت حسنه وقف شده است

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۷:۴۸
کد خبر: ۵۸۷۱۵۶
استمرار وحدت و همدلی و یکرنگی میان مجموعه اوقاف سبب ترویج  سنت حسنه وقف شده است
استاندار هرمزگان گفت: سنت حسنه وقف می تواند در پیشبرد بسیاری از کارها در کشور موثر باشد ، اوقاف یک دستگاه فرهنگی و دینی است و نیاز است وحدت و همدلی و یکرنگی میان مجموعه اوقاف هرمزگان باید استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، دکتر جاسم جادری در دیدار با کارکنان و مدیران اداره کل اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان کسب رتبه برتر این اداره کل در سطح کشور را نشان از تلاش مجدانه دستگاه اوقاف هرمزگان دانست و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان اداره کل اوقاف هرمزگان، بیان داشت: یک مجموعه زمانی می تواند نتیجه بگیرد و موفق باشد که همه اعضای آن با هم همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: تحمل یکدیگر در انجام وظایف درون دستگاهی به ارتقا جایگاه آن دستگاه کمک می کند و ما می خواهیم هماهنگی و وحدت در دستگاه های اجرایی حاکم باشد.

استاندار هرمزگان افزود: موفقیت دستگاه اوقاف هرمزگان مرهون کار تک تک کارکنان و اعضای آن است و حاصل شدن این موفقیت به دلیل آرامشی است که برای کار فراهم شده است.

جادری خاطرنشان کرد: اوقاف در زیرمجموعه دستگاه های دولتی تعریف می شود و موفقیت هرکدام از دستگاه های دولتی هرمزگان برای استان مایه افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی و یکرنگی میان مجموعه اوقاف هرمزگان باید استمرار داشته باشد، اظهار داشت: اوقاف یک  دستگاه فرهنگی و دینی است و سنت حسنه وقف می تواند در پیشبرد بسیاری از کارها در کشور موثر باشد و نیاز است نسبت به ترویج این امر بیش از گذشته اهتمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز