تحت نظر ستاد جشنواره شمیرانات:

سومین جشنواره گیلاس در شهرستان شمیرانات برگزار شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵:۱۹
کد خبر: ۵۸۷۶۵۶
سومین جشنواره گیلاس در شهرستان شمیرانات برگزار شد
فرماندار شمیرانات گفت با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، همه دستگاههای اجرایی شهرستان مسئول باید اقدامات موثر و حمایتی از تولید کننده های ارزشمند و تشکل های صنفی را با دقت و سرعت به عمل آورند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سومین جشنواره گیلاس با هدف ترویج فرهنگ و فروش سوغات نواحی استان تهران و شرکت حدود 52 غرفه اهم از صنایع دستی، محصولات کشاورزی و عشایری به مدت 3 روز در لواسان شمیرانات در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دارد.

عزت الله خانمحمدی در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: عمده ترین هدف برگزاری این نمایشگاه معرفی پتانسیل و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستائیان و ارائه تولیدات محصولات باغی، دامی و زنبورداری شهرستان شمیرانات و به منظور حمایت از باغداران و سایر تولید کننده‌ها در عرصه کشاورزی و تقویت بخش‌های تولیدی اقتصاد خانواده‌ها و نیز به شکرانه جمع آوری محصولات، جشنواره گیلاس شمیرانات برگزار می‌شود.


فرماندار شمیرانات افزود: برگزاری این جشنواره در راستای تحرک بخشی و اهتمام ویژه به امر مهم و استراتژیک اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال می‌باشد و در این راستا مقرر شده است تا جهاد کشاورزی برای آموزش و ترویج و توسعه اقتصادی در عرصه تقویت تولیدات باغداری و کشاورزی اقدامات جدی و گامهای اساسی بردارد.
خانمحمدی تاکید کرد: مردم عزیز و تلاشگر روستاهای بخش های رودبارقصران و لواسانات در عرصه تولید و اشتغال نقش بسزایی دارند و برای افزایش کمی و کیفی تولیدات و فرآورده های کشاورزی آنان نیاز به توجهات ویژه و حمایت مسئولان ذیربط در سطح استان و کشور احساس می شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص" اقتصاد مقاومتی، تولیدواشتغال "با اهتمام و جدیت و در راستای چشم انداز توسعه شهرستان می بایست همه دستگاههای اجرایی و مسئول؛ اقدامات موثر و حمایتی از تولید کننده های ارزشمند و تشکل های صنفی را با دقت و سرعت به عمل آورند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز