در آیین نوئه دار؛

از شاعرپیشکسوت لرستانی تجلیل شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۱:۱۷
کد خبر: ۵۸۷۷۶۴
از شاعرپیشکسوت لرستانی  تجلیل شد
دومین آیین نکوداشت اهالی فرهنگ و هنر استان با عنوان "نوئه دارُ" برگزار و "کیانوش نورمحمدی " شاعر پیشکسوت خرم آبادی تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ، دومین آیین نکوداشت اهالی فرهنگ و هنر استان با محوریت " کیانوش نورمحمدی" شاعر پیشکسوت خرم آبادی  و با حضور گسترده ی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه ی استان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری خرم آباد برگزار شد .

در بخشی از این مراسم ، حجت الاسلام حمید رضا حنان ، مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان ، هنر را ابزار دستیابی به کمال الهی عنوان کرد و گفت : یکی از مهمترین ویژگی های یک هنرمند متعهد ، اخلاق مداری است و کیانوش نورمحمدی از آن دسته هنرمندانی است که هم اخلاق و هم باور های اعتقادی قوی دارد و سالها در جهت احیای شعر و ادبیات استان تلاش کرده است .

وی افزود : برگزاری آیین های تجلیل از اهالی فرهنگ و هنر استان ، از برنامه های مستمر این ادار کل خواهد بود و در آینده ی نزدیک سومین دوره ی آن نیز برگزار خواهد شد .

در این برنامه هنرمندانی همچون حشمت الله خالقی ، ماسوریان ، حجت اله مهدوی و منوچهر نورمحمدی از شاعران پیشکسوت استان به شعر خوانی پرداخته و همچنین گروه موسیقی سنتی شیدا نیز با اجرای قطعاتی از آثار کیانوش نورمحمدی به روی صحنه رفت .

در بخش پایانی این مراسم و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری اداره کل از کیانوش نورمحمدی با اهداء لوح ، تندیس و هدیه ی نقدی تجلیل بعمل آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز