معاون اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد:

لزوم ساماندهی تولید و اشتغال در شهرستان ها

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۸:۰۰
کد خبر: ۵۸۷۹۱۷
لزوم ساماندهی تولید و اشتغال در شهرستان ها
معاون اقتصادی استاندار قزوین بر لزوم پیگیری جدی موضوع ساماندهی تولید و اشتغال در شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در دومین همایش فرمانداران و بخشداران استان در سخنانی بیان کرد: ساماندهی تولید و اشتغال در شهرستان ها باید با جدیت پیگیری شود و تنظیم بازار موضوع مهمی است که نباید کنترل آن از دست مدیران و فرمانداران خارج شود.

وی با تاکید بر ساماندهی و فعال کردن شرکت های تعاونی سرمایه گذاری در شهرستان ها اظهار کرد: این موسسات و شرکت ها  نقش زیادی در توسعه و عمران مناطق و شهرستان ها دارند و از محاسن ویژه ای برخوردار هستند که باید از ظرفیت و توان اقتصادی آنها استفاده کرد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به ضرورت و اهمیت فعال سازی کارگروه های شهرستانی به ویژه کارگروه های ساماندهی تولید و اشتغال تصریح کرد: موضوع اشتغال باید در شهرستان ها به جدی در دستور کار فرمانداران قرار بگیرد و در همین راستا اشتغال فرزندان شهید و جانبازان بالای50 به صورت  ویژه و اولویت دار رسیدگی و پیگیری شود.

حبیبی  توسعه دولت الکترونیک و برون سپاری فعالیت ها و خدمات دولتی را از اولویت ها و برنامه های دولت ذکر و در این خصوص بیان کرد: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و مراکزICT در مناطق روستایی علاوه بر افزایش رضایتمندی و سرعت در کارها باعث می شود مراجعات مردم به سازمان ها و ادارات کمتر شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین در ادامه این جلسه بر پیگیری طرح آبیاری نوین، راه اندازی مجتمع های گلخانه ای، تلاش برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی و تکمیل طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز