رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی خبر داد :

دلیل مرگ دختر ۱۷ ساله فرار از برقراری رابطه نامشروع بوده است

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۴:۲۹
کد خبر: ۵۸۸۴۴۸
دلیل مرگ دختر ۱۷ ساله  فرار از برقراری رابطه نامشروع بوده است
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی گفت: دختر 17 ساله حصارگرمخان به دلیل اصرار دو جوان به برقراری رابطه نامشروع جان خود را از دست داده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ رضا عرب زاده گفت : غروب 24 تیرماه سال جاری دختر 17 ساله در منطقه حصارگرمخان بجنورد خود را از پشت بام منزل مسکونی به پایین پرت می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود ماموران انتظامی به پرونده مشخص شد، این دختر به دلیل جدایی مادر و پدر از یکدیگر به همراه مادر تنها زندگی می‌کرده است.

عرب زاده با بیان اینکه این دختر در روز حادثه به دلیل رفتن مادر به سرکار در منزل تنها بوده، افزود: دو جوان که از ساکنین همان کوچه بودند با شکستن شیشه درب منزل و تجاوز به عنف با توسل به زور وارد منزل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دختر از قبل با هیچ کدام از این دو جوان رابطه ای نداشته است، گفت: این دو جوان با زور خواهان برقراری رابطه با دختر می‌شوند که دختر نیز از ترس به پشت بام پناه می برد.

عرب زاده عنوان کرد: به دلیل اصرار این دو جوان به برقراری رابطه نامشروع، دختر آنان را تهدید می‌کند که در صورت عدم ترک منزل خود را از پشت بام پرت می‌کند.

وی با بیان اینکه این دو جوان مجرد بوده و بین 23 تا 24 سال سن دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه متمهمان کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند،به کار خود اعتراف کرده و هم اکنون برای سیر مراحل قضایی راهی زندان شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز