فرماندارپلدختر:

عزل ونصب ها در شهرستان باید با هماهمنگی فرماندارانجام بگیرد/آنچه در فضای مجازی مطرح می شود کذب ودروغ است/ تذکر به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۳:۵۳
کد خبر: ۵۸۸۵۷۹
عزل ونصب ها در شهرستان باید با هماهمنگی فرماندارانجام بگیرد/آنچه در فضای مجازی مطرح می شود کذب ودروغ است/ تذکر به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان
نعمت الله دستیاری گفت:طبق قانون تمامی عزل ونصب ها باید با هماهنگی فرماندار انجام بگیردوقانون این جایگاه حقوقی را به فرماندارداده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نعمت الله دستیاری درجلسه کارگروه اشتغال وسرمایه شهرستان پلدختربا اشاره به بحث اخیر تغییرمدیرآموزش وپرورش پلدختر،اظهارداشت: هماهنگی با فرماندار درخصوص عزل ونصب ها موضوعی  سلیقه ایی نیست وقانونی است .

دستیاری افزود: ما در طول این نه ماه با دوموضوع برخورد کردیم که خیلی از آقایان از ما دلخور شدندکه ما داریم سلیقه خودمان را اعمال می کنیم ومتاسفانه در فضای مجازی نیزصحبت هایی می شود که صددرصد دروغ وکذب محض  است.

وی ادامه  داد: متاسفانه روابط عمومی هایشان با طمطراق  بیانیه های سراسرکذبی را ارائه دادند ولی واقعیت امر این است چون ما دستگاه حاکمیتی هستیم وباید درراستای آرامش شهرومردم قدم برداریم پاسخگویی را لازم ندیدیم.

وی تصریح کرد:  در خصوص قضیه اخیریعنی بحث آموزش وپرورش پلدخترشخصی که آمده بود گزینه آموزش وپرورش را معرفی کند؛خود ایشان گفت مدیر ارشد دستگاه  من گفته شما حرکت کنید وخود من به فرماندارزنگ می زنم ولی این چه زنگ زدنی است؟ گیریم که دو ساعت قبل از آن هم به ما زنگ زدند که زنگ هم نزدند ولی آیا این قانونمداری است ؟آیا این نظم وانضباطی است که حاکمیت به ما داده است ؟

دستیاری با بیان اینکه این اختیارات قانونی است ونظام جمهوری اسلامی این اختیارات را به کل فرمانداران داده است ،خاطر نشان کرد: بحث اصلی دولت وجایگاه دولت است که باید این جایگاه حفظ شود.

 فرماندارپلدختر با اشاره به اینکه معضل اشتغال بزرگترین مشکل مردم است، گفت: اولویت مردم مسائل سیاسی نیست بلکه  نان وسفره  وبیکاری فرزندانشان است ؛بارها گفته ام  فتیله سیاسی را در شهرستان پایین بکشیم ولی خیلی ها به من گفتند این حرف را نزنید درحالیکه من درفرمانداری این شهر با مردم در رابطه مستقیم هستم وبه خوبی می دانم که حل معضل اشتغال اولویت مردم است. 

دستیاری در بخش دیگری از سخنان خود با تذکر به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت:مدیران دستگاه ها باید شخصا در جلسات حضور داشته باشند.

وی افزود: یک عده این نقد را به فرمانداری داشته اند که چرا فرمانداری اینگونه رفتار می کند واقتدار را امتیازی برای فرمانداری می دانندکه طبق آن مسئولین دولت در جلسات شرکت داشته باشند .

دستیاری با بیان اینکه نباید کار به جاهای باریک بکشد خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ،یادآورشد: کارگروه ها برای شهرستان حیاتی است لذا مدیران  باید شخصا در تمام جلسات وبراساس ساعت حضور داشته باشند؛ چون بارها بوده معاون یک دستگاه درجلسات در خصوص اداره تعهداتی داده است ولی مدیر همان دستگاه بعدا زیر بار تعهدات خود نمی رفته است.

وی با تاکید براینکه  باید خدمات دولت را به مردم  اعلام کنیم  ،اظهارداشت: مدیران باید سیاست های دولت را در شهرستان اجرا کنند وبنده  از مدیرانی که سیاست های دولت را اجرا می کنند پشتیبانی می کنم ولی هرمدیری که در این دولت مسئولیت گرفته  ولی با دولت سرسازگاری نداشته وسیاست های دولت را قبول نداشته باشدبه مردم ودولت خیانت کرده است.

دستیاری همچنین گفت: واقعیت امر این است که فشارتحریم ها به قدرت خود باقی است ولی دولت در این تنگناها کارکرده است وحتی ما دراین شهرستان بیشترین سرمایه گذاری را داشته ودارای رشد بوده ایم وهمه اینها خدمات  نظام جمهوری اسلامی در دولت تدبیر وامید است .

وی با تاکید براینکه نقد دلسوز رسانه ها باعث بهبودامور می شود،بیان داشت: بخشی ازرسانه ها از فرمانداری گله مند هستندکه من قبول می کنم ومی پذیرم  ولی درفضای مجازی عکس ونام فرماندارراروی خبربازدید ازیک پروژه حذف کردند درصورتیکه با این کارها خدمات دولت را زیر سوال می  ببرند چون اینها خدمات دولت است .

فرماندار پلدختر بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص تولید واشتغال در سال اقتصاد مقاومتی نیز،اظهارکرد: انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی وخصوصا بانکها در بحث تسهیلات به مردم همکاری لازم را انجام دهند و مدیران نتیجه کاررا در سامانه رصد ثبت کنند. 

دستیاری با بیان اینکه مدیران در خصوص اعتبارات استانی پیگیر باشند،افزود: بحث اعتبارات بالای 90 درصد  پیش بینی شده نوید خوبی برای توسعه شهرستان است.

وی همچنین با اشاره به مطرح کردن بحث آب وکشاورزی پلدختر در جلسات استان وتقدیر از استاندار به خاطر تشکیل یک کارگروه ویژه از تحول عظیم در خصوص پیگیری وتکمیل پمپاژهای شهرستان در راستای ارتقای کشاورزی وایجاد اشتغال درمنطقه خبرداد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز