مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین:

پرهیز از موازی کاری در جذب سرمایه ‌گذاری ضروری است

۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۷:۱۹
کد خبر: ۵۸۸۸۳۲
پرهیز از موازی کاری در جذب سرمایه ‌گذاری ضروری است
مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین بر پرهیز از موازی کاری در جذب سرمایه ‌گذاری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بهنام ملکی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه ‌گذاری استانداری قزوین در جلسه ستاد سرمایه ‌گذاری استان که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد گفت: استان قزوین نیازمند تغییر رویه در خصوص جذب سرمایه‌ گذاری است به نحوی که باید از موازی‌ کاری و سلیقه شخصی دوری کرده و در اعطای مجوزها ظرفیت استان و تاثیرات بعد از اجرای طرح را در نظر بگیریم.

ملکی اظهار کرد: در حال حاضر استان قزوین دارای ضعف‌ هایی در زمینه جذب سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی است که به منظور دست‌ یابی به اهداف خود در این زمینه و رونق اقتصادی استان باید به رفع این موانع بپردازیم.

وی افزود: از مشکلات اساسی که استان قزوین در زمینه سرمایه‌ گذاری دچار آن است، می‌ توان به ضعف‌ هایی در محدودیت منابع موجود در استان، عدم اهلیت‌ سنجی کامل سرمایه‌ گذاران، اعمال سلیقه شخصی در صدور مجوزها، محدودیت استان در نقدینگی، عدم ارایه آمار و اطلاعات مستند در سطح سرمایه ‌گذاری در استان، طولانی بودن روند اعطای مجوز و غیره اشاره کرد.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌ گذاری استانداری قزوین بیان کرد: در واقع می ‌توان گفت استان قزوین نیازمند تغییر رویه در خصوص جذب سرمایه‌ گذاری است به نحوی که از موازی‌ کاری و سلیقه شخصی دوری کرده و در اعطای مجوزها ظرفیت ‌های استان و تاثیرات بعد از اجرای طرح را در نظر بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز