معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

تفکیک حوزه جوانان از ورزش ضروری است

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۱:۵۹
کد خبر: ۵۸۹۷۹۰
تفکیک حوزه جوانان از ورزش ضروری است
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین تفکیک حوزه جوانان از ورزش را امری ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهران قاسمی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین که در پنجمین گردهمایی مسوولان امور جوانان به میزبانی سنندج سخن می گفت با تاکید بر این نکته اذعان کرد: در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات در حوزه امور جوانان باید در گام نخست مقوله تفکیک حوزه جوانان از ورزش و در گام دوم سیاست‌ گذاری دقیق، عمیق و جهت ‌دهی درست به عملکرد و اهداف حوزه جوانان برداشته شود.

قاسمی اظهار کرد: برگزاری هم‌ اندیشی مسوولین امور جوانان می ‌تواند مفید و موثر باشد و تبادل تجربیات و اقدامات می ‌تواند منجر به ارتقای عملکردها شود.

وی افزود: شاخص ‌ترین و مهم ‌ترین دستاوردهای حوزه امور جوانان استان قزوین شامل اجرای طرح ملی به سوی آینده و افزایش 400درصدی سازمان ‌های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفی و کمی خدمات در حوزه امور جوانان باید در گام اول مقوله تفکیک حوزه جوانان از ورزش و در گام دوم سیاست گذاری دقیق و عمیق و جهت دهی درست به عملکرد و اهداف حوزه جوانان برداشته شود.

وی برگزاری همایش ‌های معاونین جوانان سراسر کشور پیرامون مباحثی همچون هویت تاریخی و فرهنگی را موجب تحکیم، اقتدار و تعامل همگانی دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز