افسر کشیک وقت آتش‌ نشانی قزوین خبر داد:

اطفای حریق تعمیر گاه خودرو در قزوین

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۶:۵۱
کد خبر: ۵۸۹۹۰۵
اطفای حریق تعمیر گاه خودرو در قزوین
افسر کشیک وقت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اطفا حریق تعمیرگاه خودرو در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رحمانی افسر کشیک وقت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی حریق تعمیرگاه خودرو در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین اطفا و از سرایت آتش به محیط پیرامون جلوگیری شد.

رحمانی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه 125آتش نشانی قزوین در ساعت 20 و 22 دقیقه روز پنج شنبه 29تیر ماه سال1396، از آتش سوزی در یک باب مغازه تعمیرات خودرو در گاراژ البرز واقع در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه ‌های شماره2 شهید بابایی و یک باغ دبیر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: نیروهای عملیاتی پس از رسیدن به محل مشاهده کردند آتش سوزی در قسمت داخلی تعمیرگاه خودرو به وقوع پیوسته و با همکاری همسایگان و دیگر مغازه های داخل گاراژ در همان لحظات اولیه وقوع حریق و قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی با استفاده از چند دستگاه خاموش کننده دستی، حریق به نحو موثری مورد اطفا قرار گرفته است .

این مقام مسوول ادامه داد: حضور به موقع همسایگان و استفاده صحیح آنها از خاموش کننده های دستی موجب گردید تا از گسترش حریق و سرایت آن به مغازه های مجاور که حاوی مقادیر قابل توجهی مواد قابل اشتعال بودند جلوگیری شده و از بروز خسارات سنگین ممانعت به عمل آید .

رحمانی یادآور شد، خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ کس صدمه ای نرسید و آتش نشانان پس از تهیه گزارش و ایمن سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به مالک ماموریت خود را به پایان رساندند.

وی در خاتمه با اشاره به فراگیری آموزش های ایمنی و لزوم نگه داری یک دستگاه خاموش کننده در منزل و محل کار از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت کامل موارد ایمنی از بروز این گونه حوادث جلوگیری کرده و در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره 125آتش نشانی تماس حاصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز