فرماندار میاندوآب: آموزش های مهارتی بستر ساز رشد و توسعه صنعت است

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۹۰۸۶۴
فرماندار میاندوآب: آموزش های مهارتی بستر ساز رشد و توسعه صنعت است
فرماندار شهرستان میاندوآب در دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان : آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای بستر ساز رشد و توسعه صنعت است .

فرماندار شهرستان میاندوآب در دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای بستر ساز رشد و توسعه صنعت است .

ناصر امیری فرماندار شهرستان میاندوآب در دیدار با محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ضمن تقدیر از فعالیتهای مهارتی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه زیرساختهای اقتصادی و اجتماعی جامعه  و توسعه صنایع کلیدی نقش بسزایی دارد.

 امیری براهمیت حرفه آموزی و کسب مهارت تاکید کرد و نقش آموزش های فنی و حرفه ای را در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال بی بدیل دانست.

وی با بیان اینکه کارآموزان باید با فراگیری مهارتهای فنی در کارگاهها زمینه ساز رشد و توسعه صنعت شهرستان باشند خاطرنشان ساخت :آموزش های فنی و حرفه ای راهگشای مشکل اشتغال این استان در بخش های مختلف است.

فرماندار شهرستان میاندوآب بر اهمیت توسعه کارگاه های فنی و حرفه ای به ویژه کارگاه های فعال شهرستان تاکید کرد و گفت: این کارگاه ها باید متناسب با نیاز بازار کار شهرستان در بخش ها و زمینه های مختلف تقویت شود. 

محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه در سه حوزه آموزش بخش دولتی، بخش خصوصی و حوزه آزمون ، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص بر اساس نیاز بازار کار را یکی از اهداف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دانست و تصریح کرد:  مراکز آموزش فنی و حرفه ای ایجاد حرفه هایی با الگوی آموزش بازار محور  را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب مهارت زمینه بیکاری را در جامعه کاهش می‌دهد، بر توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق کسب مهارت های فنی و حرفه‌ای تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز