نقش و جایگاه روحانیون در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی بی بدیل است

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۷۹۹
نقش و جایگاه روحانیون در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی بی بدیل است
استاندار آذربایجان غربی گفت: نقش و جایگاه روحانیون در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی بی بدیل است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در نشست روحانیون مستقر آذربایجان غربی که در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به بیان کرامات آن بانوی بزرگ پرداخت.

سعادت در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه روحانیون در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: پیوست انقلاب اسلامی روحانیت است و انقلاب اسلامی ایران بدون روحانیت در هیچ جایی قابل بحث و مطرح شدن نیست.

وی ، جمهوری اسلامی را نعمت بزرگ الهی به مرد شریف ایران اسلامی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی در کشور استقرار یافت و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تداوم یافته و مسیر رشد و تعالی خود را طی می کند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود، نقش مردم ایران اسلامی را در حراست و تداوم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواری و پایبندی مردم به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل نعمت بزرگ خداوندی است که باید این نعمت الهی را ارج نهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی اظهار نظر ها در مورد خطاب قرار دادن برنامه های توسعه ای کشور به عنوان برنامه های آمریکایی ، متذکر شد: تمامی برنامه های توسعه ای کشور مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان نیز آنها را مورد تایید قرار داده است ، پس ذکر این گونه اظهار نظر ها جز خوشنودی دشمنان و آب ریختن در آسیاب دشمن سودی نخواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با قدردانی از تلاش علما و روحانیون مستقر در مناطق کم برخوردار و سکونتگاه های غیر رسمی ،گفت: بدون شک حضور شما عزیزان در این مناطق موجب بهره مندی بیشتر از امکانات فرهنگی ایجاد شده در این مناطق از جمله فرهنگسراها ، کتابخانه ها و کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد .

در ابتدای این جلسه مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز با تقدیر از حمایت های مالی و معنوی استاندار آذربایجان غربی از روحانیون مستقر استان گفت: با حمایت های ایشان تعداد روحانیون مستقر استان از 46 به 100 نفر رسید که در حال برنامه ریزی برای افزایش این تعداد به 200 روحانی مستقر هستیم .

در این مراسم به جهت احیا و نشر فرهنگ دینی و حمایت های استاندار آذربایجان غربی در تامین منابع مالی برای روحانیون مستقر استان لوح تقدیر رییس سازمان تبلیغات کشور به ایشان اهدا شد.

همچنین در این جلسه لوح تقدیر روحانیون مستقر آذربایجان غربی و کانون مداحان استان به سعادت اهدا گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز