مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان :

تکمیل مجتمع توانبخشی، ورزشی و فرهنگی ایثار در گرو تامین اعتبار ۶.۵ میلیارد تومانی

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۸:۴۴
کد خبر: ۵۹۲۲۸۹
تکمیل مجتمع توانبخشی، ورزشی و فرهنگی ایثار در گرو تامین اعتبار ۶.۵ میلیارد تومانی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: 6.5 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع توانبخشی، ورزشی و فرهنگی ایثار خرم‌آباد نیاز است.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مراد روشنی   در آئین افتتاح مرکز توانبخشی،فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد،با بیان اینکه تحول عظیمی در نگرش، دانش و رویکرد رفتاری مدیران شاهد هستیم گفت: شورای ترویج در دانشگاه‌ها، مراکز عالی و ادارات به عنوان یک تکلیف بر عهده مدیران گذاشته شده است. 

وی در خصوص مطالبات پرداختی نیز بیان داشت:4 هزار و 500 میلیارد تومان مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگر از سال 76 است و تلاش برای پرداخت این مطالبات ادامه دارد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با تاکید بر اینکه در گذشته در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاره ای نبودیم و دبیر این شورا وزارت ارشاد بود، افزود: اما در دولت یازدهم این شورا به ریاست رئیس جمهور و دبیری بنیاد شهید شروع به کار کرد و در استان لرستان با همت استاندار ششمین جلسه آن را برگزار کردیم.

روشنی با اشاره به اینکه ۱۰۰ مصوبه را در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گذرانده ایم و اجرایی شده است، افزود: امروز هر کوی و برزن به نام شهدا است و جالب است تلمبه خانه های نفتی ما را بعثی ها می زدند، امروز این ها به نام شهدا نامگذاری شده اند، امروز وصیت نامه شهدا در هیچ جلسه ای امکان ندارد قرائت نشود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است، تصریح کرد: قرار شد این اعتبار از محل استانی و از سوی استانداری پرداخت شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان یادآور شد: برای تکمیل تجهیزات این مجتمع نیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور قول مساعد داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز