رئیس کل دادگستری استان فارس:

دستگاه قضائی از سرمایه گذاری سالم و مشروع حمایت می کنند

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۳۱۶۳
دستگاه قضائی از سرمایه گذاری سالم و مشروع حمایت می کنند
رئیس کل دادگستری فارس گفت: دستگاه قضائی و نهاد های نظارتی از سرمایه گذاری سالم و مشروع حمایت می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی القاصی اظهارداشت: هر نهاد مسئول به دور از فساد و انحراف به حمایت از سرمایه گذاری سالم و مشروع بپردازد مورد حمایت دستگاه قضائی و نهاد های نظارتی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در آئین نامه جدید نیز پیگیری و حمایت از واحد های تولیدی و اقتصادی در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و مطالبات رهبر معظم انقلاب در این حوزه بر عهده همین کمیته و عضویت اعضای جدید گذاشته شده است گفت: در این دستورالعمل ساز و کارهای لازم با استفاده از ظرفیت های قانونی دیده شده و تلاش می شود تا با همکاری اعضای کمیته، موانع اقتصادی رفع و گام های مؤثری در راستای توسعه فضای کسب و کار و بهبود تولید و اشتغال برداشته شود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه با تشریح فلسفه وجودی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان گفت: اقدامات این شورا رعایت مصالح بیت المال ، حفظ منافع مشروع و قانونی سرمایه گذاران  و تأمین امنیت اجتماعی با بهبود شرایط تولید و اشتغال است.
رئیس کل دادگستری فارس  با بیان اینکه اعطای تسهیلات به واحد های تولیدی در راستای رونق تولید در بخش تولید بوده است گفت: همه تلاش مسئولین در نهاد های اقتصادی و همچنین حمایت های قانونی دستگاه قضایی بر این امر متمرکزاست که واحد های تولیدی از نابسامانی و بحران خارج و به چرخه تولید و اقتصاد کشور باز گردند.
القاصی با تأکید بر اینکه کمک به بقا و ادامه حیات حتی یک واحد تولدی توسط هر نهاد مسئول ستودنی است گفت: حفظ هر واحد تولیدی علاوه بر حفظ فرصت های شغلی، باعث خروج سرمایه گذاری های گذشته از رکود خواهد شد.
رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان در ادامه به تهیه طرح راه کار های قانونی حمایت از سرمایه گذاری با بهره گیری از قانون بهبود کسب کار و رفع موانع تولید در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از این طرح سازمان ها و نهاد های اقتصادی و بانک ها می توانند در چارچوب قانون به وظایف حمایتی خود از تولید و توسعه اقتصادی عمل نمایند.
وی همچنین بر حمایت دستگاه قضایی و نگاه مثبت نهاد های نظارتی به واحد های تولیدی و صنعتی که توانایی ادامه فعالیت اقتصادی دارند تأکید کرد و ورود دستگاه های نظارتی از جمله دستگاه قضایی و سازمان بازرسی را در راستای پیشگیری از مفسده و انحراف مهمترین وظیفه حمایتی این نهاد ها دانست و تصریح کرد: هر نهاد مسئول به دور از هر گونه فساد و انحراف به حمایت از سرمایه گذاری سالم و مشروع بپردازد مورد حمایت دستگاه قضائی و نهاد های نظارتی خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز