مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد:

عملیات ممیزی HSEE برای ۱۲۰واحد صنعتی قزوین

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۹:۳۳
کد خبر: ۵۹۳۵۵۷
عملیات ممیزی HSEE  برای ۱۲۰واحد صنعتی قزوین
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از انجام عملیات ممیزی HSEE برای 120واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین بازدید از پروژه ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین گفت: در راستای تحقق اهداف برنامه جامع مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست  و انرژی( HSEE ) و جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی و لزوم توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه، برنامه ها و تمهیداتی در سطح شهرکها  و نواحی صنعتی تابعه استان انجام شده است.

خانپور توضیح داد: طرح ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی برای واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی با هدف ارتقای سطح ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در حال اجرا بوده که  تاکنون برای 120 واحد صنعتی فرایند ممیزی HSEE انجام گرفته است.

  وی تهیه شناسنامه HSEE شهرک صنعتی کاسپین، شناسایی کانونهای مستعد خطر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه، شناسایی واحدهای صنعتی حساس و پرخطر از حیث ایمنی و پدافند غیرعامل، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز در حوزه HSEE جهت پرسنل  واحدهای صنعتی، خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی در ناحیه صنعتی دانسفهان ، نظارت و کنترل فرآیند تصفیه خانه های فاضلاب در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه مدیریت HSEE این شرکت برشمرد.

خانپور همچنین از برنامه ریزی انجام فرآیند ممیزی HSEE برای 200 واحد صنعتی و تولیدی تا پایان سالجاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

پروژه ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با سرمایه گذاری 40میلیارد ریالی و پیشرفت فیزیکی 45درصدی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز