فرمانده انتظامی استان قزوین:

پرونده سرقت مسلحانه از بانک با دستگیری سارق بسته شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۳۹۳۲
پرونده سرقت مسلحانه از بانک با دستگیری سارق بسته شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق مسلح بانک تجارت خیابان نواب قزوین و مختومه شدن پرونده این سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به سرقت ناکام صبح امروز سارقان از بانک تجارت خیابان نواب اظهار کرد: خوشبختانه با هوشیاری ماموران سارق مسلح از دستیابی به هدف شوم خود ناکام ماند و در همان صحنه ارتکاب جرم دستگیر شد.

سردار محمودی در تشریح جزییات این حادثه گفت: ماموران انتظامی استان قزوین پس از کسب خبری مبنی بر  وقوع سرقت مسلحانه از بانک تجارت خیابان نواب قزوین بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با حضور ماموران در این بانک مشخص شد یک سارق نقابدار با یک قبضه اسلحه شکاری و با شلیک  چند تیر ضمن مجروح کردن یکی از کارمندان بانک از ناحیه دست قصد سرقت از بانک را دارد.

سردار محمودی افزود: این سارق بلافاصله  با تهدید و ارعاب کارمندان و مشتریان بانک با اسلحه نسبت به جمع آوری مقادیری پول بانکی اقدام و قصد خروج از بانک را داشته  که با عکس العمل سریع رییس بانک مبنی بر قفل درب ورودی مواجه می شود.

وی ابراز کرد: پس از این اتفاق و  بلافاصله با ورود نیروهای ویژه پلیس، سارق در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با دستگیری سارق و انتقال وی به مقر پلیس تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز