فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

اگر شهدا نبودند کار برما سخت تر بود /دشمن خود را به ما نزدیک کرده است

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۶:۲۰
کد خبر: ۵۹۵۴۲۰
اگر شهدا نبودند کار برما سخت تر بود /دشمن خود را به ما نزدیک کرده است
فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه اگر امروز شهدا و جان‌فشانی‌های شهدا نبود قطعاً کار برای ما خیلی سخت بود افزود: امروز همه ما باید هوشیار باشیم که دشمن در خیلی از عرصه‌ها خود را به جبهه ما نزدیک کرده است .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سردار محمدعلی حق‌بین در یادواره دو شهید گمنام بخش پره سر شهرستان رضوانشهر که در پارک شهدای این بخش برگزار شد اظهار کرد: ما هر آنچه داریم از شهدا عزیز است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه اگر امروز شهدا و جان‌فشانی‌های شهدا نبود قطعاً کار برای ما خیلی سخت بود افزود: امروز همه ما باید هوشیار باشیم که  دشمن در خیلی از عرصه‌ها خود را به جبهه ما نزدیک کرده است  .

وی با اشاره به اینکه امروز این‌گونه نیست که دشمن در مقابل ما قد علم کند و یا خودش را در دوردست نگه  دارد تصریح کرد: دشمن خود را وسط میدان و آنچه ما احساس می‌کنیم که خیر ما را می‌خواهد درهمان نقطه و مکان و آنچه خواسته داریم ظاهرمی شود و ما را با خود همراه می‌کند.

حق‌بین  افزود: امروز فرزندان این مرزبوم از این دیار رفتند و درسی به این گروها دادن که برای ۵۰ سال آینده نگاه خصمانه به این کشور را نداشته باشند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه دشمن دشمن است و آمریکایی ها در هیچ صحنه‌ای با ما کنار نمی‌آیند گفت: آمریکای‌ها اهل تعامل نیستند ما می‌بایست آن‌ها را به تعامل وادار کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد: ولایتمداری مانع از انحراف انسان‌هاست و دشمن از ولایتمداری ملت ایران هراس دارد.

حق‌بین با اشاره به اینکه همه ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد: باید در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز