با حضور مسوولان؛

جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت قزوین به کار خود پایان داد

۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۹:۳۹
کد خبر: ۵۹۶۰۱۳
جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت قزوین به کار خود پایان داد
جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت و نمایشگاه دستاوردها و عملکرد مدیریت شهری قزوین که از سوی شهرداری قزوین برگزار شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت و نمایشگاه دستاوردها و عملکرد مدیریت شهری قزوین پس از برپایی چندروزه با حضور مسوولان برگزار شد.

 در این نمایشگاه مهم‌ ترین و شاخص‌ترین اقدامات شهرداری قزوین در حوزه‌ های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل، فرهنگی، ورزشی، سرمایه گذاری، بین الملل و ... در معرض دید عموم قرار گرفت.

هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه عملکرد مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته و معرفی آن به مردم قزوین بوده است که در این سال‌ ها با همکاری و صبر خود در اجرای پروژه‌ها زمینه تحول در حوزه‌ های مختلف شهر قزوین را فراهم کرده‌ اند.

همچنین در کنار این نمایشگاه، جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت در بوستان بانوان قزوین برگزار شد.

این جشنواره در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت در بوستان بانوان قزوین از 7 تا 13مرداد ماه سال جاری از ساعت 18 تا 23 شب در بوستان بانوان برگزار شد.

بیش از 40برنامه در جشنواره بزرگ  سرگرمی و اوقات فراغت اجرا شد که شامل فعالیت های علمی، فرهنگی و ورزشی برای کودکان و نوجوانان بود.

«مسابقه سریعترین قوی ترین چابک ترین نوجوان شهر»، «استوک بال»، «بیلبارد با پا»، «هدیس» (پینگ پنگ با سر ترکیبی از فوتبال و تنیس روی میز)، اولین مسابقات سنگ، کاغذ و قیچی، اسکیت، دوچرخه، ایروبیک مدرن، همایش ورزش مادران و دختران و پدران و پسران، والیبال خانواده با توپ فوق بزرگ، همایش سه چرخه سورای، مسابقات فوتبال دستی، طناب کشی آقایان و بانوان، هزار تو و توپ، شوت بال، تنیس روی میز راکت بزرگ، بوکس دست گنده و بدمینتون از برنامه های اجرا شده در جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت بود.

جنگ های علمی از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشنواره بود که شامل اجرای آزمایش های علمی جذاب روی سن نظیر رصد آسمان، راه رفتن روی صفحه میخی، تولیدی ابر و... بود.

برپایی غرفه بازی های فکری توسط مراکز آموزش سازمان فرهنگی ورزشی شامل غرفه های خلاقیت، نقاشی، رباتیک، بازی های حرکتی در حوزه کودکان و نوجوانان، مسابقات موشک کاغذی و دومینو از دیگر برنامه‌ های این نمایشگاه به شمار می رفت.

اجرای جنگ های شبانگاهی و برنامه های شاد متناسب با ایام مبارک دهه کرامت با حضور هنرمندان از دیگر برنامه های این جشنواره بود که ساعت21:30 شب  اجرا شد و همچنین به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در بوستان بانوان مراسم نورافشانی برگزار شد.

جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت و نمایشگاه دستاوردها و عملکرد مدیریت شهری قزوین با مشارکت تمامی معاونت‎ سازمان‌ های تابعه شهرداری قزوین در 30غرفه برپا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز