مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خبر داد:

ساماندهی خبرنگاران حوزه استانداری هرمزگان

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۷:۰۴
کد خبر: ۵۹۶۴۳۴
ساماندهی خبرنگاران حوزه استانداری هرمزگان
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به طیف گسترده فعالیت های استانداری هرمزگان به عنوان مجموعه مدیریت عالی استان، رسانه های متنوع و مختلف فعال در هرمزگان در این طرح ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شیرزاد عزتی ضمن تبریک فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، عنوان کرد: در راستای بهبود وضعیت اطلاع رسانی از رویدادها و جلسات استانداری هرمزگان، خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه استانداری هرمزگان ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: طبق فراخوانی که برای رسانه های مکتوب و مجازی استان هرمزگان ارسال شد، مدیران این رسانه ها اقدام به معرفی خبرنگاران و عکاسان خود جهت ارتباط و فعالیت در حوزه استانداری هرمزگان نمودند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط روابط عمومی استانداری هرمزگان خبرنگاران و عکاسان معرفی شده از سوی رسانه های استان ساماندهی شدند و این افراد می توانند جلسات و رویدادهای استانداری هرمزگان را پوشش خبری دهند.

عزتی تصریح کرد: با توجه به طیف گسترده فعالیت های استانداری هرمزگان به عنوان مجموعه مدیریت عالی استان، رسانه های متنوع و مختلف فعال در هرمزگان در این طرح ساماندهی شده اند.

وی با بیان اینکه از این پس دعوت از خبرنگاران توسط استانداری هرمزگان متناسب با فعالیت رسانه ها با موضوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کارگروه های تخصصی خواهد بود، اظهار داشت: دعوت از خبرنگاران برای پوشش نشست کارگروه ها، سفر وزرا و میهمانان خارجی توسط روابط عمومی استانداری هرمزگان انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه دبیران کارگروه ها قبل از جلسه تخصصی نیاز به پوشش رسانه ای را باید به روابط عمومی استانداری اعلام نمایند، بیان داشت: رعایت پروتکل های امنیتی و سرعت انتقال خبر با تعیین خبرنگار حوزه دولت و استانداری از مزایای این ساماندهی است.

عزتی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر انتشار اخبار و  دسترسی آزاد به اطلاعات، آمار و اطلاعات مورد نیاز رسانه ها در اختیار این عزیز ان قرار می گیرد و نشست های خبری تخصصی نیز توسط روابط عمومی استانداری هرمزگان برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز