بزرگداشت روز خبرنگار در اهواز برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۱:۵۵
کد خبر: ۵۹۶۴۷۹
بزرگداشت روز خبرنگار در اهواز برگزار می شود
خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از سردبیران، سرپرستان نشریات و خبرنگاران برای شرکت در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، آیین بزرگداشت روز خبرنگار امسال در سه روز برگزار می شود که نسبت به سال های پیشین برگزاری این آیین از تنوع ویژه ای برخوردار خواهد بود.

رضا علیجانی مدیر خانه مطبوعات خوزستان ضمن دعوت از مدیران مسئول، سردبیران روزنامه های محلی، سرپرستی های روزنامه های سراسری، سردبیران پایگاه های خبری و خبرگزاری ها و خبرنگاران برای حضور در این مراسم اعلام کرد: برگزاری این مراسم از روز یکشنبه آغاز می شود و تا روز سه شنبه ادامه دارد.

علیجانی در تشریح مراسم روز خبرنگار افزود: این مراسم شامل سه برنامه متفاوت است؛ نخستین مرحله آن برگزاری دوره آموزشی با حضور اساتیدی از دانشگاه های معتبر کشور در ساعت ٩ روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه در محل سالن همایش های بین المللی گیت بوستان در اهواز است. سپس در همان محل و یک روز پس از آن ساعت ١٨ دوشنبه شانزدهم مرداد جشن بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می شود و در روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه نیز در ساعت ١٠ صبح جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ با عنوان " تریبون آزاد خبرنگار" با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیر خانه مطبوعات در سالن همایش های بین المللی گیت بوستان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز