مدیرمجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر:

نخستین اکو پارک طبیعی شمالغرب کشوردر مشگین شهر احداث می شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۹۷۱۰۱
نخستین اکو پارک طبیعی شمالغرب کشوردر مشگین شهر احداث می شود
مدیر پروژه مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر گفت: نخستین اکو پارک طبیعی شمالغرب کشور به مساحت 10 هزار متر مربع در این شهرستان احداث می شود.

به گزارش برنا،جواد قربانی روز دوشنبه افزود: طبیعت شهرستان مشگین شهر از گونه‌های گیاهی و جانوری متعددی برخوردار است و در مجموعه اکوپارک برخی گونه‌های حیوانی شهرستان به ویژه پرندگان در قالب یک موزه طبیعی به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد گفت: طبیعت مشگین شهر امتیازات و پتانسیل‌های گردشگری قابل‌توجهی داشته و این مجموعه می‌تواند بخشی از آن را معرفی کند.
قربانی از افتتاح سینمای پل معلق نیز خبر داد وگفت؛ این سینما به مساحت 500 متر مربع و با ظرفیت بالغ بر 310 نفر روز جمعه 20 مرداد ماه، افتتاح و فیلم 'نهنگ عنبر 2 ' به‌عنوان اولین فیلم در این سینما اکران می‌شود.
وی افزود با افتتاح این مجموعه علاوه بر اکران فیلم، می توان مراسم فرهنگی را در این محل برگزار کرد
او اضافه کرد: هدف اصلی مجموعه گردشگری پل معلق احداث فضای مناسب ورزش‌های هیجانی در محوطه پل است و بمنظور تحقق این هدف احداث بانجی جامپینگ با ارتفاع 100 متر مدنظر است که در ماه‌های آتی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.
وی در خصوص احداث تله کابین در محوطه پل معلق افزود: اظهار کرد : احداث تله کابین با ارتفاع 2هزار و 800 متر و به مساحت 14 کیلومتر از محوطه پل معلق آغاز و تا پناهگاه سبلان تداوم خواهد داشت.
پل معلق مشگین شهر بزرگترین پل معلق خاورمیانه است که 2 سال پیش به بهره برداری رسید و هم اکنون بعنوان یکی از برندهای گردشگری استان اردبیل مطرح می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز