پرداخت ۴۴۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد های دامپروری

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۷۵۴۴
پرداخت ۴۴۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد های دامپروری
بیشترین پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد های دامپروری خراسان رضوی بترتیب مربوط به طرحهای تولید شیرخام ،تولید تخم مرغ و تولید گوشت سفید بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بابیان این مطلب اظهارداشت: اعطای تسهیلات تحت عنوان" رونق تولید در واحدهای تولیدی دامپروری " از سر گرفته شد.

سید جعفر حاجی مجتهد افزود: واجدین شرایط و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب نسیت به ثبت نام و ارائه مدارک مثبته اقدام و از طریق جهاد کشاورزی شهرستانهای خراسان رضوی  امور مربوط به"معرفی به بانک ها و ادامه روند کار" را پیگیری نمایند.

وی ادامه داد: در سال گذشته و در اولین مرحله از اعطای تسهیلات مذکور ازمجموع یکهزارو 248  طرح ثبت نامی در حوزه کشاورزی استان، تعداد 834 طرح دامپروری به مبلغ یکهزارو 327 میلیارد ریال   مصوب گردید.

 این مقام مسئول بیان کرد : طرح های تصویبی شامل  طرحهای پرورش گاوشیری ، پرواربندی دام سبک وسنگین ، پرورش طیور وسایرماکیان و سایر طرح های مرتبط با تولیدات دامی بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تا تاریخ 8 مرداد 96 تعداد203  طرح به مبلغ 444 میلیارد ریال با عاملیت بانکهای کشاورزی، رفاه کارگران، سپه، سینا، ملت و ملی عقدقراردادشده و به بهره برداران بخش دامپروری پرداخت گردیده است که بانک کشاورزی با تعداد 107 طرح به مبلغ 242 میلیارد ریال بیشترین میزان پرداختی را بخوداختصاص داده و پس ازآن بانکهای ملی و ملت در رتبه های بعدی قراردارند.

سید جعفر حاجی مجتهد گفت: خوشبختانه در سال جاری نیز ثبت نام برای استفاده از تسهیلات مذکور با هدف کمک به رونق در واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال و همچنین کمک به توسعه و بهبود بهره وری تولید در گوشت قرمز، عسل و نوغانداری و سایر تولیدات در خراسان رضوی  از مورخ 5 مرداد ماه  شروع شده  و امید است باهمکاری بانکهای عامل بتوان گامی مفید در جهت جذب بهینه تسهیلات و کمک به بخش تولید برداشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز