رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

رسانه ها در انعکاس اخبار باید از تفریط و افراط دوری کنند

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۸۴۹
رسانه ها در انعکاس اخبار باید از تفریط و افراط دوری کنند
رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: رسانه ها در انعکاس اخبار باید از افراط و تفریط دوری کرده و بدون جهت گیری سیاسی دنبال اعتدال و واقع گرایی باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین  در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خواستار دوری رسانه ها از تفریط و افراط در انعکاس اخبار شد و خاطرنشان کرد: بیان واقعیتها بدون شک به توسعه استان کمک می کند و اگر رسانه ها در این مسیر انصاف داشته باشند نه تنها مشکلی نخواهند داشت بلکه در پیشرفت هم مشارکت می کنند.

شاهرخی تاکید کرد: باید به فکر حل مشکلات بیمه و معیشت خبرنگاران باشیم و از آنها حمایت کنیم و در این راستا هیچ مدیری در استان حق ندارد از رسانه و یا خبرنگاری شکایت کند.

وی رویکرد خود را ایجاد بستر انتقاد سالم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: به همین دلیل هیچ مدیری در استان حق ندارد از خبرنگار و یا رسانه ای بدون هماهنگی با شورای اطلاعی رسانی شکایت کند.

شاهرخی از اقدام برای ساماندهی خبرنگاران خبر داد و ابراز کرد: ساماندهی خبرنگاران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است چراکه با ملاحضه لیست خبرنگاران شاهد حضور ۴۰۰نفر خواهیم بود در صورتیکه۱۰۰تا ۱۵۰ نفر بیشتر فعالیت ندارند.

وی بر رعایت عدالت در توزیع آگهی و رپرتاژ در میان نشریات جهت تحقق حمایتی همه جانبه از همه فعالان رسانه ای تاکید کرد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش از رشد کمی و کیفی ۴۷درصدی نشریات استان خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید شاهد رشد ۴۷درصدی کمی و کیفی نشریات استان بودیم که این موضوع بیانگر توسعه سیاسی و توجه به امور سیاسی است.

شاهرخی در خاتمه ابراز امیدواری کرد در کنار احترام به همه سلایق و دیدگاههای حزبی با کمک رسانه ها در مسیر توسعه استان گام برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز