در پیام دکتر پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد:

رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۹:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۹۱۲
رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار یادآور خدمات و زحمات انسان‌های شریف و فرهیخته‌ای است که در کسوت خبرنگاری و به مدد قلم‌های پاک و توانای خود به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دست گرفته و موجبات تهذیب، تعالی، پیشرفت و توسعه جامعه بشری را فراهم می‌آورند.

چه زیبا بر لوح تقویم در مناسبتی به یاد سالروز شهادت محمود صارمی؛ عنوان “روز خبرنگار” ثبت شده است بی شک مجاهدت شهید صارمی‌ در عرصه خبر رسانی و آگاهی بخشی به جامعه گواه ارزش های این حرفه الهی است که باید در پاسداشت آن اهمیت قائل بود.

تلاش فعالان عرصه خبر که لحظه‌های زندگی خود را صرف انتشار اخباری می‌نمایند که جامعه به دانستن آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار که یادآور همت والای خبرنگار شهید محمود صارمی است؛ بیانگر ارزش و اهمیت این حرفه در جامعه می‌باشد که حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس. بیان دقیق و سریع واقعیت های جامعه از وظایف اصلی اصحاب رسانه می باشد، رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است که می تواند عملکرد مسئولان را به مردم انتقال دهد و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برساند و در جهت رشد جامعه حرکت کند.

رسالت خبرنگار آگاهی و هدایت جامعه بشری است، خبرنگاران باید در افزایش روحیه مطالبه گری در جامعه در راستای افزایش حس مسئولیت پذیری در برابر اتفاقاتی که در اطراف خودشان می افتد عکس العمل نشان داده و خود را مسئول بدانند و همت والا داشته باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی به خصوص شهید صارمی، فرارسیدن این مناسبت را به همه اصحاب رسانه در کشور عزیزمان ایران و به ویژه جامعه خبری استان کرمان تبریک عرض می نمایم. امیدورم به فضل الهی و با یاری و کمک اهالی رسانه، شاهد ایجاد فضایی پر نشاط همراه با امید و همچنین توسعه رونق اقتصادی در استان کرمان باشیم

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور

و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز