مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین در برنا خبرداد؛

سیصد تن پسماند در قزوین روزانه جمع آوری می شود

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۹:۳۷
کد خبر: ۵۹۸۳۸۴
سیصد تن پسماند در قزوین روزانه جمع آوری می شود
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین از جمع آوری روزانه 300 تن پسماند توسط این سازمان در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین در دیدار با سرپرست و عوامل خبرگزاری برنا که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، گفت: روزانه  300 تن پسماند توسط سازمان پسماند شهرداری قزوین جمع آوری می شود.

منتظری با بیان اینکه این پسماندها برای بازیافت به سایت محمدآباد منتقل می شوند افزود: با پردازش پسماند انتقالی به این مکان در تهیه کمپوست و... از آنها استفاده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارائه مجموعه ای از خدمات توسط این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: تنظیف شهر جزو اساسی ترین خدماتی است که به مردم ارائه می شود و جمع آوری زباله از سطح شهر و مدیریت چاه های جاذب و مقابله با سیل و... و حیوانات موذی و مشکل آفرین در سطح شهر جزو خدمات روزمره و مستمری هستند که ازسوی این سازمان انجام می شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین با تاکید براینکه در صورت ایجاد وقفه در ارائه این خدمات مردم با مشکل مواجه می شوند، بیان کرد: بیشترین هزینه شهرداری در بین سازمان های تابعه مربوط به سازمان پسماند شهرداری قزوین می شود و در سال 96 تاکنون شاهد گردش مالی 480 میلیارد ریال در این سازمان بودیم.

منتظری با بیان اینکه سازمان پسماند شهرداری قزوین با 140 پرسنل بزرگترین سازمان از این منظر محسوب می شود خاطرنشان کرد: علاوه براین حدود 600نفر نیز در سطح شهر به ارائه خدمات می پردازند و تمام شهر و حتی مناطق منفصل شهری هم از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

وی درخصوص محل درآمدهای این سازمان هم توضیح داد: بخشی از این درآمد از محل قبوض خدمات شهروندان و بخشی دیگر از طریق مصوبات شورا و بودجه ای که تخصیص می یابد تامین می شود.

منتظری با اشاره به صرف هزینه 15-14 میلیاردی برای تنظیف شهر بیان کرد: در مجموع خدماتی به ارزش 40میلیارد ریال به شهروندان ارائه می دهیم.

وی به نحوه فعالیت سایت محمدآباد اشاره و خاطرنشان کرد:هم اکنون 40درصد سهام این مجموعه در اختیار ماست و عضو هیات مدیره هستیم.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین با اعلام افزایش میزان تفکیک زباله از مبداء در قزوین ابرازکرد: در سال 92 میزان تفکیک زباله از مبدا در قزوین کمتر از یک تن بود درحالی که هم اکنون این مقدار به 12تن رسیده است.

منتظری ادامه داد: 20هزار خانوار معادل 20درصد جمعیت قزوین تحت پوشش این طرح هستند که باید این میزان افزایش یابد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سال گذشته 500میلیون تومان بابت آموزش هزینه شد که رسانه ها در این خصوص می توانند نقش موثری ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز