آیت الله میرعمادی در مراسم روز خبرنگار:

امروز لرستان به بلوغ رسانه ای رسیده است/ضرورت دوری از خبرسازی و خبر فروشی از سوی خبرنگاران

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۹:۱۴
کد خبر: ۵۹۸۴۷۴
امروز لرستان به بلوغ رسانه ای رسیده است/ضرورت دوری از خبرسازی و خبر فروشی از سوی خبرنگاران
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:خدمت خبرنگاران به جامعه، خدمت اصلاح، سازندگی و پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنج شنبه در این مراسم با بیان این مطلب افزود: خبرنگاران بابیان خود جامعه را در صراط مستقیم نگاه می‌دارند و نه از تهدید وحشت دارند و نه از تعریف و تمجید خوشایند می‌شوند.

وی با بیان اینکه نقد خبرنگاران باید سازنده و تعریف آنها به واقعیت نزدیک باشد،عنوان کرد: اگر خبرنگاران نبودند جامعه هرگز متوجه اشتباه و انحراف خود نمی شد .

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان ساخت:خبرنگاران موجب سازندگی، پیشرفت و هدایت جامعه به سمت صراط مستقیم می شوند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه امروز مقالات، یادداشت و مصاحبه های خبرنگاران لرستان قابل مقایسه با گذشته نیست بیان داشت: امروز لرستان به بلوغ رسانه ای رسیده است.

نماینده ولی فقیه درلرستان گفت: موجب افتخار برای لرستان بوده که شهید شاخص خبرنگار استان روز شهادتش روز خبرنگار نامگذاری شده که این امر مسئولیت خبرنگاران را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: خبرنگار با افکار، عقل، اندیشه، فرهنگ و تمدن سروکار دارد و هراندازه که فکر اهمیت دارد عقل و علم نیز اهمیت دارد.

آیت الله میرعمادی اظهارکرد: اخلاص در کار از ویژگی‌های خبرنگاری است، قلم مقدس است و خبرنگار باید برای خدا قلم بزند، باید برای نوشته‌های خود ارزش قائل شویم؛ از قلم به‌عنوان ابزار سیاسی، شخصی و منفعت استفاده نشود.

وی با تاکید بر ضرورت دوری از خبرسازی و خبر فروشی از سوی خبرنگاران یادآورشد: باید خبرنگاران، خبرنگاری کنند و این در حالیست بعضی به دنبال خبر فروشی هستند که این امر ضربه به مجموعه داخلی خبرنگاران می زند.

آیت الله میرعمادی افزود: گاهی بعضی خبرهای کوچک، بزرگ و برخی خبرهای بزرگ کوچک شمرده می شود که این امر مطوب نیست.

وی تاکید کرد: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گیرد چراکه مقام معظم رهبری دیده بان نظام است و رهنمودهای ایشان راهگشا بوده و لازم است مطالبات مقام رهبری را در استان دنبال کنیم.

خبر: عباس دارایی - جودکی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز